Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta

TV-ja-videopalvelut-artikkelikuva.jpg

21.4.2021

Sanoma on jakanut suomalaiset mediankäyttäjinä eri segmentteihin. Ennakkoluulottomat verkostoitujat kuluttavat harkitusti mediaa ja vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttua ja turvallista. Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?

Isot TV-ilmiöt, kuten Vain elämää, tavoittavat laajasti jokaiseen mediankäyttösegmenttiin kuuluvia. Eroja eri segmenttien suosikkiohjelmien välillä kuitenkin löytyy.  

Ennakkoluulottomat verkostoitujat haluavat kehittää itseään, ja ohjelmien katselu on harkittua. Itsevarmat menestyjät ovat mediankäyttäjinä valikoivia mutta myös vaihtelevia ja monipuolisia. Uteliaat suunnannäyttäjät ovat realityn ja viihteen suurkuluttajia. Haaveilevan mukanakulkijan mediankäyttöä ohjaa halu olla osallisena. Kiireiselle tasapainonetsijälle media tarjoaa iloa ja ideoita arkeen. Vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttuja ja turvallisia mediasisältöjä. Laatutietoiset tiedonhakijat kaipaavat luotettavaa ja korkealaatuista sisältöä.

Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?

Liittyvät artikkelit
Tempparit artikkelikuva

Kevään katsotuimmat ohjelmat löytyvät Ruudusta

TV-yhtiöiden videopalvelujen top-5-ohjelmista kolme on Ruudun tarjontaa. Temptation Island Suomi jatkaa menestystään yhtenä vuoden suosituimmista suoratoistoilmiöistä.
TV & video
Kevään katsotuimmat ohjelmat löytyvät Ruudusta