Tavoita kesäsuomalainen!

Kesä artikkelikuva

Mihin suomalaiset aikovat käyttää rahaa ensi kesänä? Lataa tutkimus suomalaisten kulutuskäyttäytymisestä.

Suomalaiset viettävät kesälomaa mieluiten kotona, mökillä ja kotimaassa matkaillen. Jos koronatilanne hellittää, suomalaiset suuntaavat myös festareille, laivaristeilyille ja ulkomaille.

Kesällä kulutetaan spontaanimmin kuin muina vuodenaikoina. Rahaa käytetään muita vuodenaikoja enemmän erityisesti elintarvikkeisiin, remontteihin ja pihan kunnostamiseen. Jos koronatilanne sallii, kasvaa rahankäyttö voimakkaasti myös huvituksiin ja matkailuun. Suomalaiset tekevät kesällä myös isoja hankintoja. Esimerkiksi auton hankinta on monen haaveissa.

Rahankäyttö tulee kasvamaan huomattavasti kesällä 2021. Lähes kolmanneksella suomalaisista on jäänyt koronan aikana normaalia enemmän rahaa säästöön.

Mihin suomalaiset aikovat käyttää rahaa ensi kesänä? Täytä alla oleva lomake ja tilaa tuoreet tiedot tutkimuksesta sähköpostiisi.

Liittyvät artikkelit
Kontekstuaalinen tutkimus artikkelikuva

Mitä datan jälkeen? -tutkimus avaa kontekstuaalisen mainonnan mahdollisuuksia

Miten markkinoijat kokevat kontekstuaalisen mainonnan? Mitä kontekstuaalisuus merkitsee kuluttajille? Millainen merkitys kontekstuaalisuudella on mainonnan vaikuttavuuteen? Tutustu tuoreisiin tutkimustuloksiin.
Digiratkaisut
Evästemuutos
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mitä datan jälkeen? -tutkimus avaa kontekstuaalisen mainonnan mahdollisuuksia
Katriina Palo-Närhinen artikkelikuva

60+ -nainen 2.0

Tämän päivän 60+ -naiset kokevat olevansa parhaassa keski-iässä. Arvot ja asenteet ovat aivan erilaisia kuin 60-plussilla kymmenen vuotta sitten, Katriina Palo-Närhinen kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Tutkittua
60+ -nainen 2.0