Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Essity artikkelikuva

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta. 

Essity on tavoittanut kohdeyleisönsä onnistuneesti pitkäjänteisellä näkyvyydellä lehtien määräpaikoilla esimerkiksi Libresse-, Tena- ja Libero-brändeillä sekä näytejakelun avulla. Printin lisäksi Essity on hyödyntänyt aikakausmedioita monikanavaisesti digissä ja natiivissa.

”Printillä on tärkeä rooli Essityn markkinointipaletissa ja tavoitamme hyvin kohderyhmämme printin kautta. Printti on myös kohderyhmillemme relevantti kanava ja tarjoaa siksi myös meille hyvän alustan välittää kampanjaviestimme”, kertoo Category & Shopper Marketing Manager Anu Hupli Essity Finlandista.

”Olemme tehneet monikanavaisia kampanjoita jo pitkään ja kampanjat suunnitellaan yhdessä mediatoimiston kanssa. Essityllä on hyviä kokemuksia digi- ja natiivikampanjoiden toimivuudesta, ja olemme niiden avulla tavoittaneet hyvin kohderyhmämme. Olemme myös hyödyntäneet tuotenäytteitä paljon aikakauslehtimainonnassa. Aikakauslehdillä pystyy hyvin kohdentamaan tuotenäytteiden jakelua juuri oikealle kohderyhmälle ja rekrytoimaan näin uusia kuluttajia tuoteryhmiemme ja brändiemme pariin.”

Essity on tehnyt pitkään hyvää yhteistyötä Sanoman kanssa.

”Olemme olleet tyytyväisiä Sanoman asiantuntevaan ja joustavaan tapaan toimia. Laaja tuoteportfolio on myös mahdollistanut monipuolisen yhteistyön.”

Liittyvät artikkelit
Minna McGill artikkelikuva

Aikakausmedia on turvasatama

Kaoottisessa, epävarmassa ja monimutkaisessa maailmassa on tilaa tarinoille, jotka luovat uskoa siihen, että vastoinkäymiset kuuluvat elämään ja vaikeuksista voi myös selvitä, kirjoittaa Kodin Kuvalehden ja ET:n päätoimittaja Minna McGill.
Aikakausmedia
Omakynä
Aikakausmedia on turvasatama