Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Essity artikkelikuva

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta. 

Essity on tavoittanut kohdeyleisönsä onnistuneesti pitkäjänteisellä näkyvyydellä lehtien määräpaikoilla esimerkiksi Libresse-, Tena- ja Libero-brändeillä sekä näytejakelun avulla. Printin lisäksi Essity on hyödyntänyt aikakausmedioita monikanavaisesti digissä ja natiivissa.

”Printillä on tärkeä rooli Essityn markkinointipaletissa ja tavoitamme hyvin kohderyhmämme printin kautta. Printti on myös kohderyhmillemme relevantti kanava ja tarjoaa siksi myös meille hyvän alustan välittää kampanjaviestimme”, kertoo Category & Shopper Marketing Manager Anu Hupli Essity Finlandista.

”Olemme tehneet monikanavaisia kampanjoita jo pitkään ja kampanjat suunnitellaan yhdessä mediatoimiston kanssa. Essityllä on hyviä kokemuksia digi- ja natiivikampanjoiden toimivuudesta, ja olemme niiden avulla tavoittaneet hyvin kohderyhmämme. Olemme myös hyödyntäneet tuotenäytteitä paljon aikakauslehtimainonnassa. Aikakauslehdillä pystyy hyvin kohdentamaan tuotenäytteiden jakelua juuri oikealle kohderyhmälle ja rekrytoimaan näin uusia kuluttajia tuoteryhmiemme ja brändiemme pariin.”

Essity on tehnyt pitkään hyvää yhteistyötä Sanoman kanssa.

”Olemme olleet tyytyväisiä Sanoman asiantuntevaan ja joustavaan tapaan toimia. Laaja tuoteportfolio on myös mahdollistanut monipuolisen yhteistyön.”

Liittyvät artikkelit
Uutismedia digi artikkelikuva

Lähes kaikkien Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa kasvua – Ilta-Sanomat tavoittaa 2,95 miljoonaa ja painettu Glorian ruoka & viini lisäsi lukijamääräänsä 13 %

Kansallisen mediatutkimuksen (KMT 2022) tuoreet luvut kertovat, että Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa on vahvaa kasvua.
Aikakausmedia
Tutkittua
Uutismedia
Lähes kaikkien Sanoman brändien kokonaistavoittavuuksissa kasvua – Ilta-Sanomat tavoittaa 2,95 miljoonaa ja painettu Glorian ruoka & viini lisäsi lukijamääräänsä 13 %
Case Bocuse dOr artikkelikuva

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Tähtikokkien Bocuse d’Or -tv-ohjelma ja siihen liittyvät monipuoliset sisällöt tavoittivat erittäin hyvin ruokasisällöistä kiinnostuneita.
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
TV & video
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen