Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Essity artikkelikuva

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta. 

Essity on tavoittanut kohdeyleisönsä onnistuneesti pitkäjänteisellä näkyvyydellä lehtien määräpaikoilla esimerkiksi Libresse-, Tena- ja Libero-brändeillä sekä näytejakelun avulla. Printin lisäksi Essity on hyödyntänyt aikakausmedioita monikanavaisesti digissä ja natiivissa.

”Printillä on tärkeä rooli Essityn markkinointipaletissa ja tavoitamme hyvin kohderyhmämme printin kautta. Printti on myös kohderyhmillemme relevantti kanava ja tarjoaa siksi myös meille hyvän alustan välittää kampanjaviestimme”, kertoo Category & Shopper Marketing Manager Anu Hupli Essity Finlandista.

”Olemme tehneet monikanavaisia kampanjoita jo pitkään ja kampanjat suunnitellaan yhdessä mediatoimiston kanssa. Essityllä on hyviä kokemuksia digi- ja natiivikampanjoiden toimivuudesta, ja olemme niiden avulla tavoittaneet hyvin kohderyhmämme. Olemme myös hyödyntäneet tuotenäytteitä paljon aikakauslehtimainonnassa. Aikakauslehdillä pystyy hyvin kohdentamaan tuotenäytteiden jakelua juuri oikealle kohderyhmälle ja rekrytoimaan näin uusia kuluttajia tuoteryhmiemme ja brändiemme pariin.”

Essity on tehnyt pitkään hyvää yhteistyötä Sanoman kanssa.

”Olemme olleet tyytyväisiä Sanoman asiantuntevaan ja joustavaan tapaan toimia. Laaja tuoteportfolio on myös mahdollistanut monipuolisen yhteistyön.”

Liittyvät artikkelit
GRV Italia artikkelikuva

Bella Italia!

Glorian ruoka & viinin mahtava Italia-erikoisjulkaisu ilmestyy kesän kynnyksellä. Lähes 100-sivuisessa lehdessä esitellään Italian maut suomalaiseen kesään.
Aikakausmedia
Bella Italia!
Repäise nostokuva

K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa

K-Raudan Repäise-kampanja pokkasi Aikakausmedian Editkilpailussa voiton sekä Vuoden aikakausmediakampanja että Vuoden aikakauslehtimainos -sarjoissa. Aikakausmedia mahdollisti muistijäljen jättävän kampanjatoteutuksen.
Aikakausmedia
K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa