Ylpeästi vantaalaiset

Vantaan Taksin ja Tikkurila-festivaalin yhteistyö perustuu yhteiseen arvopohjaan.

Moving people, kuuluu Vantaan Taksin slogan. Sama tavoite emotionaalisella tasolla on myös Tikkurila-festivaalilla. Molemmat haluavat tuoda hyvää fiilistä, iloa ja valoa ihmisten elämään, mikä on näinä aikoina erityisen tärkeää.

Myös ympäristönäkökulma, vastuullisuus ja rakkaus Vantaaseen yhdistävät kumppaneita. Tikkurila-festivaalien kierrätysteemaan kuuluu esimerkiksi ruokajätteen minimoiminen ja roskien lajittelut SM-kisat, ja Vantaa Taksi kuljettaa festarin artisteja ja henkilökuntaa sähköautoilla.

”Yhteistyö tuntuu erityisen hienolta, sillä Vantaa Taksilla ja Tikkurila-festivaalilla on yhteiset arvot. Myös kohderyhmämme osuu hyvin yhteen, ja olemme molemmat ylpeästi vantaalaisia”, Vantaan Taksin asiakkuuspäällikkö Seppo Rauma toteaa.

Luottavuus on Vantaan Taksille olennaista kumppanin valinnassa.

”Toivon, että kumppanuudesta tulee jatkumo. Jos tänä vuonna ei vielä päästä Tikkurilaan juhlimaan, olemme ehdottomasti mukana ensi vuonna.”  

Vantaan Taksi on Suomen vanhin taksiyhtiö, jonka juuret pohjautuvat sotien jälkeen perustettuun Helsingin ympäristön ammattiautoilijat ry:hyn. Yhtiömuotoisena toiminta käynnistyi 90-luvun alussa.

”Olemme tarjonneet töitä kuljettajille monessa polvessa. Isoisien työtä ovat jatkaneet pojat ja heidän jälkeensä pojanpojat ja -tyttäret. Alalla työskentely on kuljettajillemme ylpeyden aihe”, Rauma kertoo.

Sanoman tapahtumakumppanuuksista vastaava Jari Rask kertoo, että Tikkurila-festivaali kumppaneineen reagoi muuttuvaan maailmaan menoon sen vaatimalla tavalla.

”Teemme yhteistyössä Vantaan Taksin kanssa hyvää, kaikille turvallista tapahtumaa. Festivaalikumppanuuden suuri arvo on se, että tapahtuma tunteistaa mukana olevia brändejä. Kannattaa olla paikalla, kun vuoden parhaat muistot syntyvät.”

Seppo Rauma Vantaan Taksi
Kuva: Vantaan Taksin Seppo Rauma


Katso myös: 

Vantaan Taksi ja Tiksi säkenöivät yhdessä

 

 

Liittyvät artikkelit
Jussi Mäntysaari artikkelikuva

Sanojensa mittainen brändi – eli viihdetekoja artistikentällä

Sana “viihdeteko” on ollut osa Nelonen Median bränditekemistä muutaman vuoden ajan. Se tekee Nelosesta aktiivisen toimijan, joka ei vain aseta viihdettä tarjolle ja jää passiivisesti seuraamaan mitä tapahtuu, vaan on itse mukana tekemässä sitä, kirjoittaa musiikkipäällikkö Jussi Mäntysaari.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Tapahtumat
Sanojensa mittainen brändi – eli viihdetekoja artistikentällä