Haluatko rakentaa bränditunnettuutta tai saavuttaa nopeasti hyvän tavoittavuuden kohderyhmässäsi?

Instreamvideo artikkelikuva

Sanoman uudistuneet videotuotteet vastaavat erilaisiin markkinoinnin tarpeisiin.

Sanoman instream-mainonnan videotuotteiden roolitusta on terävöitetty vastaamaan paremmin markkinoijien tarpeita. Samalla outstream-videon tuoteperhettä on yksinkertaistettu tuomalla kaikki perusformaatit yhden tuotteen alle. Lisäksi mainospaikkarakennetta ja teknisiä kyvykkyyksiä on parannettu ja hinnoittelua on yhdistetty.

Tutustu instream-videotuotteiden vaihtoehtoihin:

Ruutu Premium Impact sopii erityisen hyvin, kun haluat vaikuttaa mainonnalla mielikuviin ja rakentaa bränditunnettuutta. Ruudun laadukas sisältö ja isojen ruutujen kasvanut käyttö luovat vaikuttavan mainosympäristön.

Ruutu Premium Reach takaa mahdollisimman hyvän tavoittavuuden läpi Sanoman verkoston. Laaja tavoittavuus mahdollistaa myös hyvät kohdennuskyvykkyydet. Tämä tuote sopii erityisen hyvin, kun haluat kohdentaa kampanjaasi tarkemmin tai haluat saada mahdollisimman laajan tavoittavuuden.

Video Premium Efficiency tarjoaa mahdollisuuden ostaa Sanoman uutismedioita tai lifestylesisältöjä kustannustehokkaasti. Tuote sopii erityisen hyvin silloin, kuin haluat saavuttaa nopeasti laajan tavoittavuuden lyhyellä tai taktisella mainosspotilla.

Ruutu Premium Bumper Ad tarjoaa mahdollisuuden 6 sekunnin mainosspotin hyödyntämiseen läpi Sanoman verkoston. Tuote sopii erinomaisesti taktisen tai tuotelähtöisen mainosviestin välittämiseen.

Tutustu videomainonnan mahdollisuuksiin tarkemmin:

Instream ja outstream -videomainonta

Katso myös: 

Ruudun monipuolinen kesäohjelmisto tarjoaa rakastettuja suosikkeja

Liittyvät artikkelit
TV kevät 2021 kokeilunhaluiset kuluttajat artikkelikuva

Haluatko tavoittaa kokeilunhaluiset kuluttajat?

Sanoma TV:n monipuolinen kattaus tuttuja suosikkeja ja kiinnostavia uutuuksia houkutteli kevään aikana TV:n ääreen miljoonayleisöjä. Erityisesti kokeilunhaluiset kuluttajat viihtyvät Sanoma TV:n tarjonnan parissa.
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa kokeilunhaluiset kuluttajat?
Vain elämää kausi 12 artikkelikuva

Vain elämää uudistuu joka kerta

Ensi syksynä Nelosella nähtävä Vain elämää on jo ohjelman 12. kausi. Ohjelma on edelleen valtava ilmiö sekä lineaari-tv:ssä että Ruudussa.
TV & video
Vain elämää uudistuu joka kerta