Vain elämää uudistuu joka kerta
Suuresta suosiosta kertoo muun muassa se, että viime syksyn Vain elämää -kauden kaikkien artistien päivät nousivat katsotuimmiksi 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä. Stigin päivä 6. marraskuuta 2020 oli katsotuin, ja se tavoitti yhteensä yli 1,4 miljoonaa katsojaa. Ruudussa ohjelman jaksot ja klipit saivat syksyn aikana kahdeksan miljoonaa käynnistystä.
”On huima suoritus, että yli 80 prosenttia aktiivi-ikäisistä naisista tavoitettiin ohjelman välityksellä. Viime syksyn kausi osoitti, että vahvan juhlakauden jälkeenkin ohjelman perusidea houkuttaa ja koukuttaa ihmisten televisioiden ja ruutujen ääreen kaudesta ja viikosta toiseen”, Creative Manager Liisa Palomäki Sanomalta kertoo.
Parhaillaan kuvattavalla kaudella on luvassa tuttua ohjelmasisältöä eli elämänmakuisia tarinoita ja tulkintoja rakastetuiden artistien kertomina sekä uutta musiikkia.
”Vain elämää on siitä loistava formaatti, että se uudistuu itsestään joka kerta, kun artistit vaihtuvat. Formaattia ei ole siis mikään pakko uudistaa pelkän uudistamisen vuoksi. Joka kaudella artistit tuovat ohjelmaan persoonallisen lisänsä joka myös muokkaa sisältöä. Tällä kertaa nähdään uusia yllättäviä artistien itse suunnittelemia päiväpuuhailuja ja luvassa on myös yllätyksiä totuttuun biisien esityskaavaan”, Nelosen kotimaisten ohjelmien vastaava tuottaja Jukka Saharinen kertoo.
Uudella Vain elämää -kaudella mukana ovat Tuure Kilpeläinen, Arttu Wiskari, ABREU, Jukka Poika, Suvi Teräsniska, Pyhimys, Chisu ja Anssi Kela. Jokainen kauden artisteista on osallistunut ohjelmaan kerran aikaisemmin. Arttu Wiskarille kyseessä on kuitenkin ensimmäinen Satulinna-kokemus.
Vain elämää nähdään Nelosella ja Ruudussa syksyllä 2021.
Vain elämää -ohjelmassa kuullaan koskettavia, tärkeitä tarinoita artistien matkan varrelta ja kappaleiden takaa. Ohjelma tarjoaa hienoja mahdollisuuksia myös mainostajakumppanin brändin tarinoiden kertomiseen. Kiinnittymällä tavoittavaan ja vaikuttavaan ilmiöön myös brändin tarina saa lisäimua ja positiivista huomiota.
Ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi Sanomalla – katsotaan, miten sinun brändisi tarina saadaan kerrottua.