Sanoman teot tasa-arvon eteen jatkuvat – HS jatkaa monivuotista yhteistyötä Priden kanssa

Pride artikkelikuva

Ei ole olemassa poikkeustilaa, joka pysäyttäisi tarpeen sille työlle, jota Helsinki Pride on jo 30 vuotta tehnyt ihmisoikeuksien, tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolesta.

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 30 vuotta Helsinki Priden perustamisesta. Perinteistä Pride-kulkuetta ei kuitenkaan voida koronavirusepidemian takia järjestää.

Tästä huolimatta HS ja Helsinki Pride -yhteisö haluavat tuoda Pride-kulkueen ja -aatteen Helsingin kaduille. Perinteisen Pride-kulkueen reitin ulkomainospinnoille tuodaan kuvia edellisten vuosien sateenkaarikulkueista.

Kuvat muistuttavat, että vaatimus ihmisoikeuksista ei pidä välivuotta.

Valokuvapintoja on yhteensä noin 40 kappaletta ympäri Helsinkiä. Kuvat pyritään sijoittamaan mahdollisimman lähelle paikkaa, josta kuvat on alun perin otettu. Kuvia on reitillä osittain koko Pride-viikon ajan eli 28.6.–4.7.

Katso myös:

Nyt vietetään sateenkaarikansan moninkertaista juhlavuotta, HS kerää lukijoiden Pride-kuvia kulkuereitin varrelle

Kuva: Samuli Pulkkinen / Sanoma

Liittyvät artikkelit
Case Kekäle artikkelikuva

Kekäleen natiivikampanja onnistui yli odotusten

Kekäle tavoitti erinomaisesti uutta naiskohderyhmää IS.fi/menaiset-osiosta. Mekkoja myyntiin kampanjan aikana 84 % enemmän kuin samanpituisella edeltävällä ajanjaksolla.
Aikakausmedia
Case
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Kekäleen natiivikampanja onnistui yli odotusten
Karjala artikkelikuva

Ketterästi ideasta toteutukseen

Hartwallin Karjala onnitteli heti finaalipelin jälkeisen aamun Hesarissa MM-hopeaa saanutta Leijonien joukkuetta.
Case
Uutismedia
Ketterästi ideasta toteutukseen