Janne Nurmisto on nimitetty vastaamaan Sanoman digitaalisten tuotteiden myynnistä
"Meiltä löytyvät parhaat toimintamallit asiakasdatan hyödyntämiseen markkinoinnin kohdentamisessa."
Janne Nurmisto on nimitetty vastaamaan Sanoman digitaalisten tuotteiden myynnistä ja kaupallisista ratkaisuista Head of Digital and Data Sales -roolissa. Hän aloitti tehtävässään 6. elokuuta.
Janne Nurmisto siirtyi Sanomalle mediatoimisto OMD Finlandista, jossa hän vastasi viimeksi yrityksen uusasiakashankinnan liiketoiminnasta sekä myynnin prosessien kehityksestä. Aiemmin hän on työskennellyt sekä kansainvälisissä että kotimaisissa media- ja digitoimistoissa kehittäen pitkäjänteisesti asiakkaiden liiketoimintaa erityisesti digitaalisissa kanavissa.
”Jannella on vankkaa kokemusta asiakkaiden markkinointiprosessin ymmärryksessä ja erityisesti digitaalisten medioiden roolituksessa asiakastarpeisiin. On hienoa, että saimme rautaisen osaajan vetämään erinomaista digistrategien tiimiämme”, johtaja Karri Ahonen sanoo.
”Sanoman asema markkinajohtajana kotimaisessa mediakentässä antaa huikean mahdollisuuden jatkuvalle digikehitykselle lähivuosien aikana. On hienoa päästä osaksi tätä transformaatiota ja olla mukana kehittämässä Suomen monikanavaisimman mediatalon digiratkaisuja asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin”, Janne Nurmisto toteaa.
"Olethan rohkeasti yhteyksissä, kun herää tarpeita vauhdittaa kasvua digi- ja dataratkaisuilla. Tavoitamme viikoittain lähes kaikki suomalaiset medioidemme kautta, ja meiltä löytyvät parhaat toimintamallit asiakasdatan hyödyntämiseen markkinoinnin kohdentamisessa."