
"Kampanjalle asetetut näkyvyystavoitteet täyttyivät, ja bonuksena kaupalliset ennakko-odotukset vaihtoleasingin osalta ylitettiin", kertoo ALD Automotiven operatiivinen johtaja Tommi Tuominiemi.
ALD Carmarketin natiivikampanjan tavoitteena oli kasvattaa vaihtoleasing-palvelun tunnettuutta ja harkintaa valitussa kohderyhmässä sekä lisätä liikennettä aldcarmarket.fi-sivustolle. Kampanjaan kuului neljä natiiviartikkelia IS.fi:ssä. Artikkelit kiinnostivat ja aktivoivat lukijat hakemaan aiheesta lisää tietoa.
”Kampanjalle asetetut näkyvyystavoitteet täyttyivät, ja bonuksena kaupalliset ennakko-odotukset vaihtoleasingin osalta ylitettiin. Liikenne sivustolle tuplaantui kesäkuussa edelliseen kuukauteen verrattuna ja liidimäärä kasvoi 55 %. Verkossa tehdyt vaihtoleasingsopimukset kasvoivat sivustoliikenteen suhteessa”, kertoo ALD Automotiven operatiivinen johtaja Tommi Tuominiemi.
Natiivimainontaan päädyttiin, sillä ALD Carmarketilla oli onnistuneita kokemuksia aiemmista natiivikampanjoista.
”Yhteistyö Sanoman porukan kanssa oli sujuvaa ja rentohenkistä. Sanomalla on selkeä konsepti natiivimainontaan ja kampanjaraportointiin. Sanoman verkoston laaja tavoittavuus palvelee tavoitteitamme”, Tuominiemi kiittää.

Luukkoselle haettiin seuraajaa Hesarin etusivulla

Muutos printti-, display- ja videomainonnan hintoihin elokuun lopussa
