ALD Carmarketin natiivikampanja ylitti odotukset

Tommi Tuominiemi artikkelikuva

"Kampanjalle asetetut näkyvyystavoitteet täyttyivät, ja bonuksena kaupalliset ennakko-odotukset vaihtoleasingin osalta ylitettiin", kertoo ALD Automotiven operatiivinen johtaja Tommi Tuominiemi.

ALD Carmarketin natiivikampanjan tavoitteena oli kasvattaa vaihtoleasing-palvelun tunnettuutta ja harkintaa valitussa kohderyhmässä sekä lisätä liikennettä aldcarmarket.fi-sivustolle. Kampanjaan kuului neljä natiiviartikkelia IS.fi:ssä. Artikkelit  kiinnostivat ja aktivoivat lukijat hakemaan aiheesta lisää tietoa.

”Kampanjalle asetetut näkyvyystavoitteet täyttyivät, ja bonuksena kaupalliset ennakko-odotukset vaihtoleasingin osalta ylitettiin. Liikenne sivustolle tuplaantui kesäkuussa edelliseen kuukauteen verrattuna ja liidimäärä kasvoi 55 %. Verkossa tehdyt vaihtoleasingsopimukset kasvoivat sivustoliikenteen suhteessa”, kertoo ALD Automotiven operatiivinen johtaja Tommi Tuominiemi.

Natiivimainontaan päädyttiin, sillä ALD Carmarketilla oli onnistuneita kokemuksia aiemmista natiivikampanjoista.

”Yhteistyö Sanoman porukan kanssa oli sujuvaa ja rentohenkistä. Sanomalla on selkeä konsepti natiivimainontaan ja kampanjaraportointiin. Sanoman verkoston laaja tavoittavuus palvelee tavoitteitamme”, Tuominiemi kiittää.

Tutustu tarkemmin kampanjan tuloksiin 

Liittyvät artikkelit
Uutismedian luotettavuus artikkelikuva

Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana

Sanomalehdet ovat säilyttäneet vankan ykkösasemansa Suomen luotettavimpana mediana, ilmenee Uutismedian liiton tilaamasta, IRO Researchin elokuussa tekemästä Tuhat suomalaista -tutkimuksesta. Sanomalehtiin luottavat eniten nuoret.
Tutkittua
Uutismedia
Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana