Tutkimus: Huomioarvo on erinomainen työkalu mainonnan tulosten mittaamiseen

mitaonbrandi.jpeg

Mainosalan ammattilaisten muodostama The Attention Council (TAC) selvitti, millaisia yhteyksiä markkinoinnin huomioarvolla on markkinoinnin tuloksiin.

"The Link Between Attention Metrics &Outcomes" -selvitystä varten käytiin läpi 50 case-tutkimusta ja sitä varten tarkasteltiin erilaisia mittareita katseenseurannasta synteettisiin mediamittareihin. Tulosvaikutuksia tutkittiin kaikissa myyntisuppilon eri vaiheissa. Lopputulemana todettiin, että huomioarvo on erittäin hyvä mittari.

Tutustu tutkimukseen tarkemmin Screenforcen sivuilla

Liittyvät artikkelit
Uutismedian luotettavuus artikkelikuva

Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana

Sanomalehdet ovat säilyttäneet vankan ykkösasemansa Suomen luotettavimpana mediana, ilmenee Uutismedian liiton tilaamasta, IRO Researchin elokuussa tekemästä Tuhat suomalaista -tutkimuksesta. Sanomalehtiin luottavat eniten nuoret.
Tutkittua
Uutismedia
Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana
aikakauslehtimainonta_aineistotiedot_liftup.jpg

Tutkimus: Aikakauslehtien parissa rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta

Aikakausmedian tutkimukseen vastanneista 82 prosenttia kertoi, että keskittyy aikakauslehden parissa vain lukemiseen eikä tee ohessa mitään muuta. Mainosten koetaan tuovan lisäarvoa aikakausmedian sisältöön.
Aikakausmedia
Tutkittua
Tutkimus: Aikakauslehtien parissa rentoudutaan, inspiroidutaan ja opitaan uutta