Miten erotut vuoden mainoshälyisimpänä päivänä?

Black Friday artikkelikuva

Ota talteen Black Friday -vinkit!

Suomessa Black Friday teki Suomessa läpimurtonsa 2010-luvun puolivälissä. Joissakin kaupoissa alennuspäivä on venynyt koko viikon mittaiseksi tapahtumaksi. Yhä useammat liikkeet Suomessa viettävät myös Cyber Mondayta, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai. Se on Black Fridayn jatkoksi kehitetty alennusmyyntipäivä, joka painottuu verkkokauppaan.

Tänä vuonna Black Friday on perjantaina 26. marraskuuta 2021.

Black Fridayn aktiivisimmat ostotunnit vuonna 2019 verkkokaupoissa ajoittuivat aamupäivään klo 9–12 välille. Vuonna 2019 ostoksia verkkokaupoissa tehtiin 329 prosenttia enemmän kuin keskimäärin perjantaisin. Ostosten summa oli hurjat 400 prosenttia suurempi kuin perjantaisin keskimäärin.
(Lähde: Paytrail)

Olemme keränneet tueksesi tärppejä Black Friday -mainontaan.

Ota Black Friday vinkit talteen
Liittyvät artikkelit
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista
Aamulehti Saarioinen artikkelikuva

Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla

Aamulehti ja Saarioinen ovat oman alansa klassikoita, joilla on pitkät perinteet ja juuret vahvasti kiinni Pirkanmaalla. Molemmat ovat ajankohtaisia omalla toimialallaan ja läsnä suomalaisten arjessa joka päivä.
Alueellinen mainonta
Case
Uutismedia
Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla