Miten erotut vuoden mainoshälyisimpänä päivänä?

Black Friday artikkelikuva

Ota talteen Black Friday -vinkit!

Suomessa Black Friday teki Suomessa läpimurtonsa 2010-luvun puolivälissä. Joissakin kaupoissa alennuspäivä on venynyt koko viikon mittaiseksi tapahtumaksi. Yhä useammat liikkeet Suomessa viettävät myös Cyber Mondayta, joka on Black Fridayn jälkeinen maanantai. Se on Black Fridayn jatkoksi kehitetty alennusmyyntipäivä, joka painottuu verkkokauppaan.

Tänä vuonna Black Friday on perjantaina 26. marraskuuta 2021.

Black Fridayn aktiivisimmat ostotunnit vuonna 2019 verkkokaupoissa ajoittuivat aamupäivään klo 9–12 välille. Vuonna 2019 ostoksia verkkokaupoissa tehtiin 329 prosenttia enemmän kuin keskimäärin perjantaisin. Ostosten summa oli hurjat 400 prosenttia suurempi kuin perjantaisin keskimäärin.
(Lähde: Paytrail)

Olemme keränneet tueksesi tärppejä Black Friday -mainontaan.

Ota Black Friday vinkit talteen
Liittyvät artikkelit
Kuukauden kamppis Dove artikkelikuva

Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Doven kampanja nostaa esiin nuorten kokemat ulkonäköpaineet.
Kuukauden kamppis
TV & video
Elokuun Kuukauden kamppis on Doven Käänteinen selfie
Ruutu syksy 2021 artikkelikuva

Mainonnan tavoittavuus ja starttimäärät hurjassa kasvussa Ruudussa

Hienon kehityksen taustalla on sisältöonnistumisia ja viime keväänä markkinoille tuotu Ruudun uusi tilaustuote, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin.
TV & video
Mainonnan tavoittavuus ja starttimäärät hurjassa kasvussa Ruudussa