TV:llä on vahva rooli TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskuksen mainonnassa

TMK artikkelikuva

”Alueellinen TV-mainonta on erittäin kilpailukykyistä moneen muuhun mediaan verrattuna.”

Suomen johtava markkinoiden ja kaupallisten myyntitapahtumien järjestäjä TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskus siirtyi tänä vuonna käyttämään Sanoman TV-kanavia alueellisessa televisiomainonnassaan.

”Olemme olleet tyytyväisiä saamaamme näkyvyyteen. TV-mainonta on tavoittanut hyvin, ja markkinoille saavutaan laajalta alueelta ympäri maakuntaa”, kertoo toiminnanjohtaja Ari Kallas.

TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskus järjestää muun muassa Kansainvälisten Suurmarkkinoiden kiertueen joka kesä sekä koko joukon Suomalaisia Suurmarkkinoita, kalamarkkinoita ja käsityöläismarkkinoita.

”Valtakunnallinen mainonta ei uppoa näihin kuvioihin lainkaan. Meillä on vuodessa noin 50 kampanjaa, joista kaikki ovat alueellisia”, Kallas sanoo.

Alueellisen TV-mainonnan lisäksi käytössä on laaja paletti muuta mediaa: tienvarsimainoksia, maakunta-, paikallis- ja ilmaisjakelulehtiä ja joillakin alueilla myös radiomainontaa.

TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskus osti vuosien ajan näkyvyyttä MTV3:n Seitsemän uutisten ja Kymmenen uutisten yhteydestä.

”Meitä hieman huoletti, kun Sanoman TV-kanavilla ei ole uutistarjontaa. Ohjelmistossa on kuitenkin niin vahvoja tuotteita, että mainoksemme on kyllä huomattu”, Kallas kertoo. 

Hän kiittää Sanoman yhteyshenkilöään, myyntipäällikkö Jari Halmetta, joka sai uskomaan uusiin mahdollisuuksiin. 

”Alueellinen TV-mainonta on erittäin kilpailukykyistä moneen muuhun mediaan verrattuna. Käytämme myös somemainontaa, mutta kyllä TV:llä on edelleen erittäin vahva rooli. Tavoittavuus on laaja ja eri ohjelmat tavoittavat erityyppistä yleisöä, mikä on meille tärkeää. Tapahtumissamme kun on kävijöitä vauvasta vaariin”, Kallas sanoo. 

Kuva: www.markkina.net, TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskus Oy

Tutustu alueellisen TV-mainonnan mahdollisuuksiin: 

Alueellinen TV-mainonta

Liittyvät artikkelit
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista
Aamulehti Saarioinen artikkelikuva

Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla

Aamulehti ja Saarioinen ovat oman alansa klassikoita, joilla on pitkät perinteet ja juuret vahvasti kiinni Pirkanmaalla. Molemmat ovat ajankohtaisia omalla toimialallaan ja läsnä suomalaisten arjessa joka päivä.
Alueellinen mainonta
Case
Uutismedia
Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla