Me Naiset vahvisti asemiaan naisten ykköspuheenaihemediana

aikakauslehtimainonta_aineistotiedot_liftup.jpg

Tuoreiden Kansallisen mediatutkimuksen tulosten mukaan Me Naiset jatkaa kokonaistavoittavuudella mitattuna Suomen suurimpana aikakausmediana. 

Me Naiset tavoittaa suomalaiset naiset laajalla skaalalla. Me Naisten verkkosivu siirtyi Ilta-Sanomien reilu vuosi sitten, ja menestys on ollut huima. Mitkä tekijät ovat olleet siivittämässä Me Naisten menestystä?

”Ilta-Sanomien sivuston alle siirtyminen on ollut fiksu teko ja menestystarina. Sen avulla hieno sisältömme on tavoittanut uusia silmäpareja ja vahvistanut näkyvyyttämme. Lyömme sivukatseluissa ja kohderyhmän tavoittavuudessa ennätyksiä jatkuvasti. Me Naisten sisältö on oman näköistään ja uniikkia, ja annamme myös IS:n uutissivustolle lisäarvoa tuomalla sinne entistä vahvemmin naisten, erityisesti nuorten naisten, äänen ja heitä kiinnostavia sisältöjä”, kertoo Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä

Myös Me Naisten printti voi hyvin.

”Olemme yksi harvoista aikakauslehdistä, joka kasvatti printtilukijamääräänsä edelliseen mittaukseen verrattuna. Näemme lukijatutkimuksistamme, miten sitoutuneita lukijamme ovat. Aistin tässä ajassa jonkinlaista muutosta siihen, että ihmisillä on tarvetta ottaa aikaa myös jollekin hitaalle. Printtilehden kautta meillä on mahdollisuus tarjota lukijoille visuaalista nautintoa ja rauhoittumisen hetkiä, joissa voi sulkea pois jatkuvasti piippaavan kännykän ja somevirran. Jos tämä kupliva rauhoittumisen trendi nousee vielä isommaksi, tulossa voi olla printin jonkinlainen renessanssi”, Sipilä ennustaa. 

Me Naisilla on tarjolla myös globaalisti katsoen aivan uniikki kattaus, kun yhdellä brändillä on hallussaan printti, digi, radio ja some.

”Tämä avaa sisällöntuotantomme kannalta aivan mielettömiä mahdollisuuksia. Potentiaalista kohdeyleisöämme ovat kaikki Suomen tiedonjanoiset ja elämästä nauttivat naiset. Useiden kanaviemme kautta tavoitamme nämä moninaiset kohderyhmät. Vahvuutenamme on rohkeus ja omaäänisyys kaikissa kanavissamme.”

Me Naiset kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä (152 000, +2,7 %). Me Naisten printti + digi viikkotavoittavuus on 1 393 000 ja printti 1 nro + digi päivätavoittavuus 524 000. (KMT 2021)

Haluatko tavoittaa suomalaiset naiset? 

Tutustu asiakascaseihin

Katso myös: 

Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia

Liittyvät artikkelit
KMT artikkelikuva.jpg

Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia, ja se tavoittaa jo yli kolme miljoonaa lukijaa viikossa. HS ja useat aikakauslehdet kasvattivat painetun lehtensä lukijamäärää. Tiedot selviävät tuoreista KMT 2021 -luvuista.
Aikakausmedia
Tutkittua
Uutismedia
Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä
IS on luetuin artikkelikuva

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia

Kansallisen mediatutkimusten tuoreiden tulosten mukaan Ilta-Sanomat on päivä- ja viikkotavoittavuudeltaan on Suomen suurin uutismedia.
Tutkittua
Uutismedia
Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia
Katja Gunnelius artikkelikuva

Tulevaisuudessa vain asiakaskeskeiset menestyvät – alle 10 % suomalaisista yrityksistä tietää miten se tehdään

Asiakaskeskeisyyden todellinen hyödyntäminen yrityksen kilpailuetuna vaatii kauniiden kirjausten ja prosessien suunnittelun lisäksi merkittäviä resursseja niin osaajien kuin budjetin osalta, selviää Frankly Partnersin Asiakaskeskeisyyden tila -tutkimuksesta.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Tulevaisuudessa vain asiakaskeskeiset menestyvät – alle 10 % suomalaisista yrityksistä tietää miten se tehdään