Me Naiset vahvisti asemiaan naisten ykköspuheenaihemediana

aikakauslehtimainonta_aineistotiedot_liftup.jpg

Tuoreiden Kansallisen mediatutkimuksen tulosten mukaan Me Naiset jatkaa kokonaistavoittavuudella mitattuna Suomen suurimpana aikakausmediana. 

Me Naiset tavoittaa suomalaiset naiset laajalla skaalalla. Me Naisten verkkosivu siirtyi Ilta-Sanomien reilu vuosi sitten, ja menestys on ollut huima. Mitkä tekijät ovat olleet siivittämässä Me Naisten menestystä?

”Ilta-Sanomien sivuston alle siirtyminen on ollut fiksu teko ja menestystarina. Sen avulla hieno sisältömme on tavoittanut uusia silmäpareja ja vahvistanut näkyvyyttämme. Lyömme sivukatseluissa ja kohderyhmän tavoittavuudessa ennätyksiä jatkuvasti. Me Naisten sisältö on oman näköistään ja uniikkia, ja annamme myös IS:n uutissivustolle lisäarvoa tuomalla sinne entistä vahvemmin naisten, erityisesti nuorten naisten, äänen ja heitä kiinnostavia sisältöjä”, kertoo Me Naisten päätoimittaja Katja Sipilä

Myös Me Naisten printti voi hyvin.

”Olemme yksi harvoista aikakauslehdistä, joka kasvatti printtilukijamääräänsä edelliseen mittaukseen verrattuna. Näemme lukijatutkimuksistamme, miten sitoutuneita lukijamme ovat. Aistin tässä ajassa jonkinlaista muutosta siihen, että ihmisillä on tarvetta ottaa aikaa myös jollekin hitaalle. Printtilehden kautta meillä on mahdollisuus tarjota lukijoille visuaalista nautintoa ja rauhoittumisen hetkiä, joissa voi sulkea pois jatkuvasti piippaavan kännykän ja somevirran. Jos tämä kupliva rauhoittumisen trendi nousee vielä isommaksi, tulossa voi olla printin jonkinlainen renessanssi”, Sipilä ennustaa. 

Me Naisilla on tarjolla myös globaalisti katsoen aivan uniikki kattaus, kun yhdellä brändillä on hallussaan printti, digi, radio ja some.

”Tämä avaa sisällöntuotantomme kannalta aivan mielettömiä mahdollisuuksia. Potentiaalista kohdeyleisöämme ovat kaikki Suomen tiedonjanoiset ja elämästä nauttivat naiset. Useiden kanaviemme kautta tavoitamme nämä moninaiset kohderyhmät. Vahvuutenamme on rohkeus ja omaäänisyys kaikissa kanavissamme.”

Me Naiset kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä (152 000, +2,7 %). Me Naisten printti + digi viikkotavoittavuus on 1 393 000 ja printti 1 nro + digi päivätavoittavuus 524 000. (KMT 2021)

Haluatko tavoittaa suomalaiset naiset? 

Tutustu asiakascaseihin

Katso myös: 

Kuusi Sanoman aikakauslehteä kasvatti painetun lehden lukijamääräänsä

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia

Liittyvät artikkelit
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista
Fina insight artikkelikuva

Sanoma tutki: Pankkia vaihdetaan vain painavista syistä

Kuluttajien harkintalista on erittäin lyhyt, eikä kilpailuvaiheeseen pääse kovin moni pankki, Sanoman tekemästä finanssialan toimialatutkimuksesta selviää.
Tutkittua
Sanoma tutki: Pankkia vaihdetaan vain painavista syistä