Aamulehden ja Helsingin Sanomien etusivut tuovat kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen nettisivuille

Pohjola Rakennus artikkeli.jpg

”Lauttasaaren kampanjan avulla saimme kaksi taloyhtiötä täysin varatuksi alle viikossa.”

Pohjola Rakennus hyödynsi Aamulehden ja Helsingin Sanomien monikanavaisia etusivuja kampanjoissaan.

”Helsingin Sanomien ja Aamulehden etusivut ovat itsessään tietynlainen instituutio, joka vie brand safetyn omalle tasolleen. Molempien lehtien etusivut ovat olleet meille ehdottoman tärkeitä brändimielikuvan kehittämisessä”, kertoo Pohjola Rakennus Oy Suomen brändi- ja markkinointipäällikkö Ville Kuusimaa.

Osa Pohjola Rakennuksen kampanjoista on ollut taktisia ja osa enemmän brändillisiä.

”Taktisten tavoitteena on ollut saada ennakkomarkkinoinnissa olevien taloyhtiöidemme varausasteet mahdollisimman korkealle heti ennakkomarkkinoinnin alkaessa.”

Jokainen etusivu on tuonut kävijäpiikkejä Pohjola Rakennuksen nettisivuille.

”Lauttasaaren kampanjan avulla saimme kaksi taloyhtiötä täysin varatuksi alle viikossa.”

Yhteistyö Sanoman kanssa on sujunut hyvin.

”Arvostan sitä, että meillä on yksi yhteyshenkilö, joka ymmärtää tarpeemme mainostajana. Jokainen tarjottu ratkaisu on aina ollut tarpeitamme vastaava. Sanomalla on vahvoja mediabrändejä, jotka ovat meidän näkökulmastamme uskottavia asiakkaidemme suuntaan.”

Lue lisää uutismedian monikanavaisista ratkaisuista: 

Monikanavainen uutismedia

Liittyvät artikkelit
Aamulehti Saarioinen artikkelikuva

Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla

Aamulehti ja Saarioinen ovat oman alansa klassikoita, joilla on pitkät perinteet ja juuret vahvasti kiinni Pirkanmaalla. Molemmat ovat ajankohtaisia omalla toimialallaan ja läsnä suomalaisten arjessa joka päivä.
Alueellinen mainonta
Case
Uutismedia
Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla
aamulehti_harrasta_ja_luo_some.jpg

Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 4.1.2022

Aamulehden Harrasta & luo -teemakokonaisuus on odotettu kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä harrastustarjonnan lukupaketti, joka välittää lukijoille iloa ja inspiraatiota tulevaan syyskauteen. Teeman monipuolinen sisältö tarjoaa erinomaisen ympäristön mainostajan viesteille, jotka ovat lukijoille oleellinen osa teeman tarjoamaa inspiraatiota.
Alueellinen mainonta
Tuotetietoa
Uutismedia
Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 4.1.2022