Sanoma TV:n syksyn viihdeohjelmat kiinnostavat kotikatsomoissa

Syksyn viihdeohjelmat 2021 artikkelikuva

Vain elämää, Remppa vai muutto Suomi ja Selviytyjät Suomi ovat kukin tavoittaneet jo yli 2 miljoonaa suomalaista. 

Syksyn Vain elämää -kausi on tavoittanut tähän mennessä 2,3 miljoonaa suomalaista. Neljästä jaksosta katsotuin on ollut toinen jakso, Arttu Wiskarin päivä (1.10.2021), jonka päälähetyksen keskikatsojamäärä oli 672 000. Kokonaisuudessaan jakso tavoitti lähes 1,5 miljoonaa suomalaista televisiossa ja Ruudussa. 25‒54-vuotiaiden naisten kohderyhmästä Vain elämää -ohjelmakausi on tavoittanut lähes 55 prosenttia.  

Katsojien kestosuosikkeina ovat pysyneet viikosta toiseen myös Remppa vai muutto Suomi ja Selviytyjät Suomi. Remppa vai muutto on tavoittanut elo-lokakuun aikana 2,6 miljoonaa silmäparia, ja jaksojen keskikatsojamäärä on ollut noin 662 000 TV:ssä ja Ruudussa. Selviytyjät on tavoittanut 2,4 miljoonaa katsojaa, ja sarjan jaksojen keskikatsojamäärä on ollut noin 613 000.

Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi on uusi, hauska ja näyttävä musiikkiviihdeshow, joka tempaa mukaansa laulamaan ja arvailemaan. Mysteerilaulajien aloitusjakso (16.10.2021) tavoitti viikonlopun aikana TV:ssä ja Ruudussa 804 000 katsojaa. Ohjelma oli suosittu erityisesti 25‒54-vuotiaiden naisten parissa (TRP yli 12).

Lähteet: Finnpanel oy, Total TV-tutkimus, viikot 34─41, AdEdge.

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Sanomalla ja anna brändisi loistaa Sanoma TV:n uutuusohjelmien ja vanhojen suosikkien parissa!

Katso myös: 

TV-kampanjasuunnittelun muistilista

Sanoman Total TV

Liittyvät artikkelit
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista