Sanoma TV oli lokakuussa ykkönen kaupallisessa katseluosuudessa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä

Vain elamaa artikkeli.jpg

Ennakkotietojen mukaan Sanoma TV:n kaupallinen katseluosuus on lokakuussa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä 41,1 %. MTV:n osuus on 40,7 % ja Discoveryn 17,2 %.

Vain elämää on houkutellut suomalaisia ruutujen ääreen sankoin joukoin. Ohjelma oli lokakuussa kaikista katsotuin 25–54-vuotiaiden parissa. Sanoma TV:n menestystä täydentävät muut suositut ilmiöohjelmat:Selviytyjät Suomi, Remppa vai muutto Suomi ja Big Brother Suomi. Uutena suosikkina aloitti pari viikkoa sitten Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi

”Nyt on viihteen aika. Isoja ohjelmasatsauksiamme täydentää marraskuun lopulla käynnistyvä Temptation Island Suomen kymppikausi. Markkinoijille on tarjolla paljon tilaisuuksia hurmata asiakkaitaan hyvän viihteen äärellä”, kertoo Nelonen Median televisiojohtaja Ville Toivonen

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Sanomalla ja anna brändisi loistaa Sanoma TV:n uutuusohjelmien ja vanhojen suosikkien parissa!

Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus ja Total TV -tutkimus, lokakuu 2021, tilanne 2.11.2021


Katso myös

Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista

Sanoma on jakanut suomalaiset kahdeksaan eri segmenttiin mediankäyttömotiivien ja -asenteiden perusteella. Millä ohjelmilla tavoittaa parhaiten esimerkiksi laatutietoiset tiedonhakijat, kiireiset tasapainon etsijät tai vakiintuneita arjesta nauttijat?
Tutkittua
TV & video
Näin tavoitat suomalaiset eri TV-ohjelmien parista