Sanoma TV oli lokakuussa ykkönen kaupallisessa katseluosuudessa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä
Vain elämää on houkutellut suomalaisia ruutujen ääreen sankoin joukoin. Ohjelma oli lokakuussa kaikista katsotuin 25–54-vuotiaiden parissa. Sanoma TV:n menestystä täydentävät muut suositut ilmiöohjelmat:Selviytyjät Suomi, Remppa vai muutto Suomi ja Big Brother Suomi. Uutena suosikkina aloitti pari viikkoa sitten Mysteerilaulajat – I Can See Your Voice Suomi.
”Nyt on viihteen aika. Isoja ohjelmasatsauksiamme täydentää marraskuun lopulla käynnistyvä Temptation Island Suomen kymppikausi. Markkinoijille on tarjolla paljon tilaisuuksia hurmata asiakkaitaan hyvän viihteen äärellä”, kertoo Nelonen Median televisiojohtaja Ville Toivonen.
Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Sanomalla ja anna brändisi loistaa Sanoma TV:n uutuusohjelmien ja vanhojen suosikkien parissa!
Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus ja Total TV -tutkimus, lokakuu 2021, tilanne 2.11.2021