Big Brother on tavoittanut syksyn aikana jo 2,7 miljoonaa kyttääjää

BB Suomi kausi 4 artikkelikuva

Big Brotheria on kytätty tänä syksynä pian jo 12 viikkoa. Ohjelman suosio on jälleen todistanut, että Suomi on miljoonien kyttääjien maa.

Big Brotheria seurataan erityisesti Ruudussa, jossa ovat katsottavissa sekä ohjelman kaksi 24/7 -streamia, päivittäiset koostelähetykset sekä talon tapahtumista päivittäin klippeinä tarjoillut lyhyet kohokohdat. Yhteensä kaikkia näitä Big Brother -sisältöjä on tänä syksynä käynnistetty pelkästään Ruudussa lähes 30 miljoonaa kertaa.

Big Brother Suomi pääsee hurjiin tavoittavuuslukuihin myös TotalTV-luvuilla, joilla lasketaan ohjelman tavoittavuus Ruudussa sekä kaikkina tv:n esityskertoina yhteensä.

Big Brotherin lukujen voidaan sanoa olevan poikkeuksellisia, sillä ohjelma on syksyn aikana tavoittanut tv:ssä ja Ruudussa yhteensä noin 2,7 miljoonaa suomalaista, eli noin 50,5 prosenttia koko Suomen väestöstä. 

Erityisen omistautunutta katselu on nuorten, 25–44-vuotiaiden naisten keskuudessa, jossa ohjelma on syksyn aikana tavoittanut huimat 65 prosenttia väestöryhmästä.

BB-talon tapahtumia seurataan ahkerasti myös somessa useilla eri alustoilla. Instagramin seuraajamäärä on kasvanut koko kauden ja on nyt lähes 80 000. BB-videot leviävät ahkerasti myös TikTokissa, ja keskustelu käy kuumana mm. Jodelissa, Facebookissa, Twitterissä ja muilla keskustelupalstoilla.

Tänään käynnistyneen finaaliviikon päätteeksi ensi sunnuntaina tiedetään koko kauden voittaja. 

Lähteet: Sanoma videoanalytiikka, Finnpanel Oy, TotalTV-tutkimus, 5.9.–14.11.2021

Liittyvät artikkelit
Case Bocuse dOr artikkelikuva

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Tähtikokkien Bocuse d’Or -tv-ohjelma ja siihen liittyvät monipuoliset sisällöt tavoittivat erittäin hyvin ruokasisällöistä kiinnostuneita.
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
TV & video
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Kuukauden kamppis Ässätiimi

Prisman hintaviestinnästä ei puutu huumoria eikä itseironiaa – ”Tehtävämme on myös viihdyttää”

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Elokuun valinta on Prisman Influensseri, joka jatkaa onnistuneesti Yhtä halpa kuin halvin -konseptia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Prisman hintaviestinnästä ei puutu huumoria eikä itseironiaa – ”Tehtävämme on myös viihdyttää”