Monimediallisuudella kasvuun

Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa. 

Tam-Silk on lähes satavuotias vaatealan yritys, jonka toimitiloissa Kangasalla on tehtaanmyymälä ja oma vaatetehdas.

”Meidän missionamme on palauttaa vaateteollisuus Suomeen”, kertoo Tam-Silkin markkinointipäällikkö Jussi Hietaranta.

”Haluamme, että tekemissämme vaatteissa ja tuotteissa näkyy, että ne on tehty rakkaudella täällä Kangasalan tehtaalla. Kilpailua on, mutta pärjäämme laadulla, kotimaisuudella ja käsityöllä. Niistä meidät tunnetaan, ja niistä haluamme olla tunnettuja myöskin jatkossa”, Hietaranta sanoo.

Tam-Silkin markkinoinnin päätavoitteena on tukea yrityksen kasvua.

”Kasvaminen edellyttää sitä, että käytämme monipuolisesti erilaisia medioita ja kanavia niin nykyisten kuin uusienkin asiakkaiden tavoittamiseen. TV on erittäin merkittävä keino tunnettuuden kasvattamiseksi. Sen lisäksi käytämme printtiä ja totta kai digiä. Uutena olemme ottamassa käyttöön radiota ja sosiaalisen median kanavia”, Hietaranta kertoo.

Tam-Silk kerää tietoa nykyisistä asiakkaistaan verkkokaupan analytiikan ja sosiaalisen median työkalujen avulla.

”Markkinoinnin onnistumisen kannalta tärkeintä on se, että mittaamme joka viikko ja joka kuukausi sitä mitä teemme, analysoimme tuloksia ja teemme muutoksia perustuen siihen, miltä data näyttää. Mediatoimistoilta ja medioilta saamme ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, ja sen perusteella osaamme tehdä parempia mediavalintoja”, Hietaranta sanoo.

 

Sanoma tarjoaa meille vaikuttavia ratkaisuja kaikkiin asiakassuhteidemme vaiheisiin, kiinnostuksen herättämisestä ostoon.

-  Jussi Hietaranta, markkinointipäällikkö, Tam-Silk

 

Satu Salminen artikkelikuva

5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin

Kotimainen ja luotettava mediaympäristö tukee julkishallinnon viestintää, kirjoittaa Client Manager Satu Salminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin
Jaakko Lintunen artikkelikuva

Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?

Markkinointiväki voisi ottaa roolin strategiatyön oraakkelina, kirjoittaa Jaakko Lintunen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?