Monimediallisuudella kasvuun

Tam-Silk käyttää monipuolisesti mediaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoittamiseksi. Sanoma on Tam-Silkin pääyhteistyökumppani mediaratkaisuissa. 

Tam-Silk on lähes satavuotias vaatealan yritys, jonka toimitiloissa Kangasalla on tehtaanmyymälä ja oma vaatetehdas.

”Meidän missionamme on palauttaa vaateteollisuus Suomeen”, kertoo Tam-Silkin markkinointipäällikkö Jussi Hietaranta.

”Haluamme, että tekemissämme vaatteissa ja tuotteissa näkyy, että ne on tehty rakkaudella täällä Kangasalan tehtaalla. Kilpailua on, mutta pärjäämme laadulla, kotimaisuudella ja käsityöllä. Niistä meidät tunnetaan, ja niistä haluamme olla tunnettuja myöskin jatkossa”, Hietaranta sanoo.

Tam-Silkin markkinoinnin päätavoitteena on tukea yrityksen kasvua.

”Kasvaminen edellyttää sitä, että käytämme monipuolisesti erilaisia medioita ja kanavia niin nykyisten kuin uusienkin asiakkaiden tavoittamiseen. TV on erittäin merkittävä keino tunnettuuden kasvattamiseksi. Sen lisäksi käytämme printtiä ja totta kai digiä. Uutena olemme ottamassa käyttöön radiota ja sosiaalisen median kanavia”, Hietaranta kertoo.

Tam-Silk kerää tietoa nykyisistä asiakkaistaan verkkokaupan analytiikan ja sosiaalisen median työkalujen avulla.

”Markkinoinnin onnistumisen kannalta tärkeintä on se, että mittaamme joka viikko ja joka kuukausi sitä mitä teemme, analysoimme tuloksia ja teemme muutoksia perustuen siihen, miltä data näyttää. Mediatoimistoilta ja medioilta saamme ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, ja sen perusteella osaamme tehdä parempia mediavalintoja”, Hietaranta sanoo.

 

Sanoma tarjoaa meille vaikuttavia ratkaisuja kaikkiin asiakassuhteidemme vaiheisiin, kiinnostuksen herättämisestä ostoon.

-  Jussi Hietaranta, markkinointipäällikkö, Tam-Silk

 

Vain elämää kausi 13 artikkelikuva

Vain elämää nyt myös radiossa!

Yhdeksi merkittävimmistä musiikki-ilmiöistä noussut Vain elämää saa jatkoa jälleen tänä syksynä. Uuden, järjestyksessään kolmannentoista kauden myötä 10-vuotisjuhliaan viettävä ohjelma on nostanut aiempaa suurempaan suosioon monia kotimaisia esiintyjiä vieden heitä aina stadioneille asti.
Audio & radio
TV & video
Vain elämää nyt myös radiossa!
Porisuhdeneuvoja artikkelikuva

Luukkoselle haettiin seuraajaa Hesarin etusivulla

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Heinäkuun valinta on Porin kaupunginjohtajan rekrytointi-ilmoitus, jossa hyödynnettiin ilmiöksi noussutta Porisuhde-kampanjaa.
Kuukauden kamppis
Uutismedia
Luukkoselle haettiin seuraajaa Hesarin etusivulla