Petra Saikku vahvistamaan Sanoman sisältömarkkinointipalveluja

Petra Saikku artikkelikuva

Sanoma B2B:n markkinointipalvelut hakee kasvua ja yhä syvempää kumppanuutta asiakkaidensa kanssa. Petra Saikku on aloittanut 11. marraskuuta sisältöpäällikkönä markkinointipalvelut-yksikössä  sisältömarkkinoinnin asiantuntijana ja tiimin esihenkilönä.

”Koen itseni mahdollistajana, joka huolehtii siitä, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme huippulaadukkaita ja kattavia sisältöpalveluja 360-ajattelulla. Tavoitteenamme on ylittää asiakkaan odotukset alustasta ja formaatista riippumatta”, Petra Saikku sanoo.

Petralla on journalistinen tausta. Hän on työskennellyt MTV:llä lähes 10 vuotta ensin toimittajana, sitten tuottajana ja lopulta vastaavana tuottajana vetäen viihde- ja ohjelmasivutoimitusta, joka vastasi MTV:n päivittäisviihteen ja ohjelmien sekä ohjelmiin liittyvien ilmiöiden verkkouutisoinnista ja sosiaalisen median näkyvyydestä. MTV:ltä Petra siirtyi digitaalisten sisältöjen päälliköksi Danske Bankiin, jossa hän on toiminut myös vt. lehdistöpäällikkönä.

”Haluan esihenkilönä kohdata jokaisen omana itsenään, luoda positiivista energiaa ja kannustaa kehittymään. Uskon, että ilo valuu myös asiakkaan suuntaan ja luomme näin yhä syvempiä ja kestävämpiä kumppanuuksia. Asiakaslupaukset tulee lunastaa arjessa – ihan joka päivä”, Saikku toteaa.

Monipuolisena mediatalona Sanoma tarjoaa holistista palvelua ja kumppanuutta, jossa sisältöinvestoinneista saadaan tehot irti. Houkuttelevat sisällöt luodaan dataan pohjautuen, ne jaellaan tehokkaasti ja tulokset on mahdollista todentaa.

”Vaikuttavat sisällöt ovat intohimomme ja työmme ytimessä. Kokonaispalveluidemme avulla meillä on muskeleita nostaa asiakkaidemme markkinointi seuraavalle tasolle ja onnistumme maksimoimaan asiakkaidemme sisältöinvestointien hyödyn”,  Sanoman sisältöpalveluista vastaava Minna Husu painottaa.

Liittyvät artikkelit
Satu Salminen artikkelikuva

5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin

Kotimainen ja luotettava mediaympäristö tukee julkishallinnon viestintää, kirjoittaa Client Manager Satu Salminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin
Jaakko Lintunen artikkelikuva

Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?

Markkinointiväki voisi ottaa roolin strategiatyön oraakkelina, kirjoittaa Jaakko Lintunen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?
Podcast jakokuva2.png

Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa

Myyntijohtaja Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Stinde paneutuu vieraittensa kanssa kiinnostaviin markkinointiaiheisiin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.
Näkemyksiä markkinoinnista
Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa