Tee liitekampanjastasi tehokkaampi, lisää kampanjaasi digitaalinen liiteratkaisu

Digitaaliset liiteratkaisut artikkelikuva

Voit tehostaa liitemainontaasi hyödyntämällä digitaalisten mainosratkaisujen tarjoamia mahdollisuuksia. 

Digiliitteellä voi hankkia peittoa uusista kohderyhmistä. Digitaalisten ratkaisujen avulla on mahdollisuus personoida liitemainontaa eri kohderyhmille ja hyödyntämällä Sanoman laajoja datakyvykkyyksiä.

Kohdenna liitemainontasi tehokkaasti

Sanoman aluekohdentamisessa on siirrytty perinteisestä IP-osoitteeseen perustuvasta kohdentamisesta GPS-tietoon perustuvaan kohdentamiseen. Kohderyhmiä voidaan tavoittaa käyttäjän tämän hetkisen tai aiemman sijainnin perusteella. Käytännössä mainostaja kohdentaa mainontaa itselleen tärkeälle vaikutusalueella usein vieraileville käyttäjille, sijaitsevatpa he nyt missä tahansa. 

Kohdentaa voi käyttäjän nykysijainnin mukaan kaupungeittain, kunnittain, maakunnittain postinumeron perusteella sekä räätälöidyllä alueella.

Altistuminen mainonnan toistolle eri kanavissa vaikuttaa positiivisesti kampanjan tuloksiin.

Tutustu Sanoman digitaalisiin liiteratkaisuihin

 

Liittyvät artikkelit
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin
Kuukauden kamppis HSL.jpg

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL:n kampanja tarttui oivaltavasti ajankohtaiseen aiheeseen, polttoaineen hinnan nousuun.
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä