Ole mukana kiekkohuumassa

Urheilulehti artikkelikuva

Tavoita MM-jääkiekosta kiinnostuneet IS Urheilulehden kisaoppaan, Aamulehden kisaliitteen ja display-näkyvyyden avulla. 

MM-jääkiekko näkyy vahvasti Sanoman uutismedioissa toukokuussa. Suomi isännöi miesten jääkiekon MM-kisoja 13.-29.5.2022. Ottelut pelataan Tampereella ja Helsingissä, ja Leijonien kotikenttänä toimii uusi Nokia Arena. Helsingin Sanomat, Aamulehti ja Satakunnan Kansa raportoivat kisojen tapahtumat ja tunnelmat printissä sekä digissä koko turnauksen ajan.

IS Urheilulehden  MM-jääkiekko 2022 -kausiopas ilmestyy 4.5.2022

MM-jääkiekko on 2022 on tuhti kisapaketti, jossa on kaikki oleellinen jääkiekon huipputapahtumasta. MM-jääkiekon kausiopas on erillinen lehti, joka jaetaan kaikille Urheilulehden tilaajille ja on irtonumeromyynnissä koko kisojen ajan. Lehden lisäpainos on 15 000-20 000 kpl.

Varaukset: 20.4. klo 12 mennessä.
Valmiit aineistot: 26.4. klo 12 mennessä.

Katso hinnat

Paras paikallinen kisakattaus Aamulehden MM-kisaliitteessä 10.5.2022

Mitä Tampereella tapahtuu jääkiekon MM-kisojen aikana? Aamulehti raportoi kaiken oleellisen Leijonista ja otteluista, kertoo herkullisimmat kisatarinat, nostattaa tunnelmaa ja elää kisat läpi yhdessä tamperelaisten ja kisavieraiden kanssa. Luvassa viimeisimmät tulokset ja uutiset, erikoisjuttuja sekä livelähetyksiä kisakadulta ja ympäristöstä koko kisojen ajan.

Opas jaetaan Aamulehden tilaajille, ja se tavoittaa 213 000 lukijaa. Se elää pirkanmaalaisten kodeissa koko kisojen ajan. Liitettä on lisäksi jaossa Aamulehden teltassa tapahtumakadulla. 

Positiivinen ja ajankohtainen ympäristö tarjoaa mainostajan viesteille vaikuttavan ympäristön oman kohderyhmän tavoittamiseen.​

Varaukset: 29.4. klo 12. 
Valmiit aineistot: 3.5. klo 12.

Hinnat: 

Aamulehti kiekkoliite hinnat

Display-mainonta

Muista myös display-näkyvyys MM-jääkiekkoa käsittelevien uutisten yhteydessä. Reaaliaikainen kontekstikohdennus on display-mainonnassa tehokkain ja paras keino ottaa haltuun jääkiekon MM-kisat. Kontekstikohdentamisen lisäksi voit tehostaa kampanjaa datakohdennetun mainonnan keinoin jääkiekosta kiinnostuneiden parissa. Näkyvyyden voit kohdentaa myös alueellisesti.

Liittyvät artikkelit
Valopilkku artikkelikuva

Ei mutua vaan dataa

Sanoman brand tracking -tutkimukset tarjoavat Valopilkulle vastauksia siihen, mikä on aidosti toimivaa.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
TV & video
Uutismedia
Ei mutua vaan dataa
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin
Kuukauden kamppis HSL.jpg

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL:n kampanja tarttui oivaltavasti ajankohtaiseen aiheeseen, polttoaineen hinnan nousuun.
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä