Jaa vinkkisi vapaa-ajan viettoon Aamulehden Harrasta & luo -teemassa 16.8.2022

aamulehti_harrasta_ja_luo_artikkeli.jpg

Tavoitteletko uusia, aktiivisia asiakkaita palveluidesi ja tuotteidesi pariin?  Aamulehden Harrasta & luo -teemakokonaisuus on odotettu kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä harrastustarjonnan lukupaketti, joka välittää lukijoille iloa ja virikkeitä. Teeman monipuolinen ja ajankohtainen sisältö tarjoaa erinomaisen ympäristön mainostajan viesteille, jotka ovat lukijoille oleellinen osa teeman tarjoamaa inspiraatiota. Olethan mukana kertomassa omat vinkkisi!

Monipuolinen lukupaketti – painettuna ja digitaalisena näköislehtenä – kokoaa tarinat ja vinkit mitä erilaisimmista vapaa-ajanviettomahdollisuuksista ja johdattaa lukijat uusien harrastusten pariin.

Teemassa tavoitat aktiivisia, omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan huolta pitäviä ihmisiä, uusien kokemusten ja elämysten etsijöitä sekä perheellisiä monenlaisista harrastuksista ja hankinnoista kiinnostuneita lukijoita.

Harrasta & luo julkaistaan teemana lehden B-osan alusta alkaen ja se tavoittaa Aamulehden 213 000 lukijaa.

aamulehti-harrastajaluo-teemat.png

Aikataulu

Julkaisupäivä: tiistai 16.8.2022
Valmistettavat aineistot: 
Varaukset ja aineistojen toimitus viimeistään ti 9.8. klo 12.
Valmiit aineistot: Varaukset ja aineistojen toimitus viimeistään to 11.8. klo 12.

Katso hinnat

Katso aineistojen tuotantohinnat

Lisätiedot ja varaukset yrityspalvelustamme:

p. 010 700 4960
al-ilmoitukset@sanoma.com

Liittyvät artikkelit

Valopilkku artikkelikuva

Ei mutua vaan dataa

Sanoman brand tracking -tutkimukset tarjoavat Valopilkulle vastauksia siihen, mikä on aidosti toimivaa.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
TV & video
Uutismedia
Ei mutua vaan dataa
Sanoma palauttaa mainontaa artikkelikuva

Sanoma palauttaa mainospaikkoja uutissivustoilleen

Sanoma on sulkenut mainontaa pois uutissivuiltaan Ukrainan sodan vuoksi. Tilannetta seurataan viikoittain ja muutoksia tehdään tarvittaessa.
Digiratkaisut
Uutismedia
Sanoma palauttaa mainospaikkoja uutissivustoilleen
Finlayson artikkelikuva.jpg

Enemmän rakkautta kuin vihaa – Finlaysonin yhteiskunnallinen mainonta kannattaa

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun voittajaksi valikoituivat Finlaysonin kantaaottavat HS:n etusivut.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vastuullisuus
Enemmän rakkautta kuin vihaa – Finlaysonin yhteiskunnallinen mainonta kannattaa