“Tapahtumat tavoittavat kuluttajat positiivisella tavalla”

Tikkurila festivaali artikkelikuva

Digipostipalvelu Kivra hakee festivaaliyhteistyöllä tunnettuutta palvelulle.

Digipostipalvelu Kivran tarina alkoi Ruotsissa 2011, jossa palvelulla on yli 5,3 miljoonaa kuluttaja-asiakasta ja kymmeniä tuhansia lähettäjiä sekä julkiselta että yksityiseltä sektorilta. Suomessa palvelu lanseerattiin helmikuussa 2020, ja melko lyhyessä ajassa mukaan on liittynyt jo kymmeniä tuhansia lähettäjiä eri toimialoilta kaupungeista sähköyhtiöihin ja lipputoimijoihin.

Kivran tavoitteena on rakentaa Suomeen kestävä ja saavutettava digiposti, joka kokoaa kaikki arjen tärkeät dokumentit yhteen turvalliseen palveluun. Digipostia lähettäviä tahoja palvelussa on jo ympäri Suomea, ja nyt tavoitteena on kasvattavaa palvelun tunnettuutta kuluttaja-asiakkaiden keskuudessa.

”Tapahtumat tavoittavat kuluttajat positiivisella tavalla. Haluamme tavoittaa suomalaisia mahdollisimman laajasti, ja mikä olisikaan parempi tapa lähestyä iloisesti ja herättää tunteita kuin kesän tapahtumat ympäri Suomea”, kertoo Kivran kaupallinen johtaja Reetta Mäkinen.

Yhteistyö tapahtumatoimijoiden kanssa pohjautuu tapahtumalippujen toimituskanavasta viestimiseen monikanavaisesti. Tavoitteena on saada mahdollisimman moni kuluttaja vastaanottamaan, säilyttämään ja näyttämään lippunsa Kivrasta heidän saapuessaan tapahtumiin, jolloin jonoja ei synny kun liput ovat tallessa ja helppo näyttää. Kivralla on lisäksi näkyvyyttä tapahtumien screeneillä.

”Suomessa vihreän digipostin rakentaminen on nyt hyvässä alussa, ja näemme palvelun tunnettuuden kasvattamisen tapahtumakumppanuuksien avulla tärkeänä ensiaskeleena suuren joukon tavoittamiseen viestimällä, miten toimiva digiposti voi helpottaa arkea. Eri asiakirjat palkkakuiteista laskuihin, lippuihin ja esimerkiksi vakuutusasiakirjoihin pirstaloituvat tällä hetkellä moniin palveluihin ja kanaviin. Kivra kokoaa kaikki tärkeät dokumentit yhteen turvalliseen palveluun.”

Kivra luo Suomessa uudenlaista liiketoimintaa ja tavoittelee asemaa suomalaisten laajasti valitsemana palveluna.

”Tässä onnistuaksemme teemme töitä hyvien tyyppien kanssa. Tämän lisäksi kumppanuudelle tuo vahvat lähtökohdat iso vaikuttavuus, yhteinen arvopohja sekä aito tahto edistää visiomme toteutumista Suomessa”, Reetta Mäkinen kiittää.

Tutustu Sanoman tapahtumiin

Liittyvät artikkelit
Suomalaisen musiikin superviikonloppu artikkelikuva

Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa

Radio Suomipop lanseeraa tänä kesänä todellisen kotimaisen musiikin ilotulituksen käynnistämällä suomalaisen musiikin superviikonlopun juhlinnat 14.–17. heinäkuuta.
Audio & radio
Tapahtumat
TV & video
Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa