Leena Koskinen aloittaa Sanomalla Head of Marketing, B2B -tehtävässä

Leena Koskinen artikkelikuva

Leena Koskinen on nimitetty Sanoman B2B-yksikköön Head of Marketing -rooliin. Hän vastaa Sanoman tarjooman ja ratkaisujen markkinoinnista yritysasiakkaille.

Leena aloittaa tehtävässään elokuussa.  

”Haimme joukkoomme kokenutta markkinoijaa, jolla on näyttöjä tuloksekkaasta markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta. Valinnassa oli tärkeää myös ymmärrys myynnin maailmasta sekä mediatoimialasta. Leena on erinomainen valinta tehtävään, sillä häneltä löytyy kokemusta sekä isojen bränditalojen markkinoinnista että markkinointitoimistosta”, kommentoi markkinoinnista, insightista ja mediakategorioiden kaupallistamisesta vastaava johtaja Karri Ahonen Sanomalta. 

Leena Koskinen on työskennellyt aiemmin markkinoinnin eri tehtävissä Hartwallilla ja HK Ruokatalossa. Viimeisimmässä roolissaan hän toimi markkinointiarkkitehtinä ja Head of People and Culture -tehtävässä markkinointitoimisto ToinenPHD:llä.

”On ilo päästä vahvistamaan Sanoman asemaa markkinoijan luottokumppanina. Markkinointi on kasvun ajuri, ja Sanomalla on tärkeä tehtävä auttaa yrityksiä kasvattamaan omaa liiketoimintaansa innovatiivisten mediaratkaisujen ja -palvelujen keinoin”, Leena Koskinen sanoo.

”Olen innoissani mahdollisuudesta päästä hyödyntämään omaa osaamistani ja taustaani Suomen ykkösjengissä. On hienoa päästä osaksi Sanoman ammattitaitoista porukkaa.”

Liittyvät artikkelit
Antti Isokangas artikkelikuva

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun

Antti Isokankaan mukaan yrityksen tulee viestiä vastuullisuustoimistaan käytännönläheisesti, vähän yksinkertaisesti ja brutaalin rehellisesti.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun
Ukko.fi Kuukauden kamppis artikkelikuva

Toukokuun Kuukauden kamppis on Ukko.fi:n kekseliäs rekrytointikampanja

Ukko.fi haki markkinointijohtajaa Hesarin etusivun ilmoituksella. Ilmoitus on mainio esimerkki siitä, miten rekrymainontaa voi tehdä hauskasti, huomioita herättävästi ja isosti.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Toukokuun Kuukauden kamppis on Ukko.fi:n kekseliäs rekrytointikampanja
Mirko Baas artikkelikuva

Suomen suurin viihdetalo tavoittaa katsojat monipuolisesti

Nelonen Median kotimaisen viihteen päällikkö Mirko Baas kertoo, miten ohjelmaportfolio rakentuu ja mitä uutta Sanoma TV:n syksy tarjoaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Suomen suurin viihdetalo tavoittaa katsojat monipuolisesti