”Saimme loistavaa sisältöä, jota voi hyödyntää jatkossakin”

Case Menoforce artikkelikuva

Natiiviartikkeli vaihdevuosioireista kiinnosti ja toi selkeän kasvun Menoforce Strong -tuotteen myyntiin. 

Ravintolisiä ja itsehoitolääkkeitä valmistavalla A. Vogelilla on nettisivustollaan runsaasti tietoa vaihdevuosioireista.

”Halusimme kertoa tästä tärkeästä teemasta enemmän. Sanomalla on hyvä digikattavuus, jonka kautta on mahdollista saada kiinni juuri oikeaa kohderyhmää sekä paljon tietoa siitä, mikä kuluttajia kiinnostaa”, sanoo A. Vogel Oy:n  markkinointipäällikkö Eija Närhi.

Kampanjan keinoksi valikoitui natiiviartikkeli, jonka toteutti Sanoman luova tuotanto. Artikkelissa käytettiin mediaympäristöön sopivia tarinankerronnan keinoja, ja siitä ohjattiin myös A. Vogelin sivuille lukemaan aiheesta lisää.

Vaihdevuosioireita helpottava Menoforce Strong -tuote on ollut markkinoilla jo useita vuosia ja on saanut viime aikoina paljon uusia kilpailijoita, joten tunnettuuden kasvattaminen tärkeää. Natiiviartikkelin avulla teemasta pystyy kertomaan enemmän. Artikkeliin haastateltiin tuotetta käyttänyttä naista ja vaihdevuosiin perehtynyttä tietokirjailijaa. Haastattelujen kautta tuote tuli lähemmäs kuluttajaa sekä lisäsi brändin luotettavuutta ja uskottavuutta.

”Teksti sai puhuttelevan muodon ja hyvää palautetta siitä, että haastateltava kertoo omista kokemuksistaan omilla kasvoillaan ja nimellään. Kun artikkeli julkaistiin, havaitsimme selkeää kasvua myynnissä ja verkkosivujen kävijämäärässä. Saimme loistavaa sisältöä, jota voimme hyödyntää jatkossakin. Aikataulut pitivät ja kaikki sujui suunnitelmien mukaan”, Närhi kiittää.  

Tutustu kampanjaan tarkemmin 

Kiinnostuitko natiivimainonnasta? Katso myös: 

Natiivimainonnan luova tuotanto

 

Liittyvät artikkelit
Riina Nevalainen artikkelikuva

Tampereesta tuli kaupunki, josta kaikki puhuvat ja monet haluavat ottaa mallia

Vielä joitain vuosia sitten tamperelaiselle päätöksenteolle naureskeltiin, mutta ei naureta enää. Aamulehti on ollut Tampereen pää-äänenkannattaja jo 141 vuotta, kirjoittaa toimituspäällikkö Riina Nevalainen.
Alueellinen mainonta
Omakynä
Uutismedia
Tampereesta tuli kaupunki, josta kaikki puhuvat ja monet haluavat ottaa mallia