Neljä vinkkiä parempiin mainostuloksiin Sanoma Ad Managerissa

Ad Manager nelja vinkkia artikkeli.jpg

Kuinka pitkään mainoskampanjan kannattaa pyöriä? Miksi sesongin ajattelu kannattaa? Entä miten raportit auttavat tulevien kampanjoiden suunnittelussa? Sanoma Ad Managerin väki auttaa kampanjaasi menestymään – ota vinkit talteen.

Kampanjan optimaalinen kesto riippuu tuotteestasi

Sanoma Ad Managerin asiakaspalvelulta kysytään usein mainonnan optimikestosta. Mainoskampanjan sopiva kesto riippuu osin tuotteestasi: jos asiakkaasi harkitsevat pitkään tuotteesi tai palvelusi ostoa, mainonnan kannattaa olla pitkäjänteisempää. Jos tuotteesi taas liittyy sesonkiin tai on kulutustuote, lyhyempikin kampanja voi toimia.

Älä unohda sesonkia

Sesongit kannattaa ehdottomasti hyödyntää, varsinkin jos tietyt asiakassegmenttisi noudattavat sesonkimaisuutta ostokäyttäytymisessään. Sanoma Ad Manager ei lomaile, vaikka sinä ottaisit vapaata. Yhdistämme sinut lomalaitumilta valtakunnan ykkösmedioihin.

Raportointi paljastaa mainoshelmet

Entä kun kampanja loppuu, mitäs sitten? Ad Managerin raportointi on reaaliaikaista, mutta viimeistään kampanjan loppuessa tulokset kannattaa käydä katsomassa. Raportoinnin tarkkailua on hyvä tehdä säännöllisesti, jotta saisit tärkeät oivallukset ja opit talteen seuraavia kampanjoita varten.

Mikäli olet jo käyttänyt Ad Manageria, kannattaa konepellin alle vilkaisu aina. Jos jokin kampanja on pärjännyt todella hyvin, se kannattaa kopioida ja käynnistää uudelleen.

Kysy meiltä, sitä varten olemme täällä

Haluamme, että kuka tahansa osaa ja voi mainostaa laajassa mediaverkostossamme, ilman alan tutkintoja tai titteleitä. Siksi olemme tehneet mainostamisen helpoksi. Meiltä voit aina kysyä apua ja tukea. Sanoma Ad Managerin väki on täällä auttamassa sinua ja yritystäsi. 

Sanoma Ad Managerilla pääset helposti mainonnassa alkuun. Rekisteröityminen on ilmaista ja tarvitset sitä varten vain kotimaisen Y-tunnuksen. Alkuun pääsee pienelläkin summalla. Älä unohda uuden asiakkaan tarjousta, jolla saat jopa 100 euron alennuksen ensimmäisestä kampanjastasi.

Tutustu tuloksellisen mainonnan käsikirjaan
Liittyvät artikkelit
Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani