Neljä vinkkiä parempiin mainostuloksiin Sanoma Ad Managerissa

Ad Manager nelja vinkkia artikkeli.jpg

Kuinka pitkään mainoskampanjan kannattaa pyöriä? Miksi sesongin ajattelu kannattaa? Entä miten raportit auttavat tulevien kampanjoiden suunnittelussa? Sanoma Ad Managerin väki auttaa kampanjaasi menestymään – ota vinkit talteen.

Kampanjan optimaalinen kesto riippuu tuotteestasi

Sanoma Ad Managerin asiakaspalvelulta kysytään usein mainonnan optimikestosta. Mainoskampanjan sopiva kesto riippuu osin tuotteestasi: jos asiakkaasi harkitsevat pitkään tuotteesi tai palvelusi ostoa, mainonnan kannattaa olla pitkäjänteisempää. Jos tuotteesi taas liittyy sesonkiin tai on kulutustuote, lyhyempikin kampanja voi toimia.

Älä unohda sesonkia

Kesäsesonki kannattaa ehdottomasti hyödyntää, varsinkin jos tietyt asiakassegmenttisi noudattavat sesonkimaisuutta ostokäyttäytymisessään. Sanoma Ad Manager ei lomaile, vaikka sinä ottaisit vapaata. Yhdistämme sinut mökkilaituriltakin valtakunnan ykkösmedioihin.

Vielä ehdit laittaa kesäfiilistä täynnä olevan kampanjan pystyyn. Voit lukea kesämainostamisen hyödyistä lisää täältä.

Raportointi paljastaa mainoshelmet

Entä kun kampanja loppuu, mitäs sitten? Ad Managerin raportointi on reaaliaikaista, mutta viimeistään kampanjan loppuessa tulokset kannattaa käydä katsomassa. Raportoinnin tarkkailua on hyvä tehdä säännöllisesti, jotta saisit tärkeät oivallukset ja opit talteen seuraavia kampanjoita varten.

Mikäli olet jo käyttänyt Ad Manageria, kannattaa konepellin alle vilkaisu aina. Jos jokin kampanja on pärjännyt todella hyvin, se kannattaa kopioida ja käynnistää uudelleen.

Kysy meiltä, sitä varten olemme täällä

Haluamme, että kuka tahansa osaa ja voi mainostaa laajassa mediaverkostossamme, ilman alan tutkintoja tai titteleitä. Siksi olemme tehneet mainostamisen helpoksi. Meiltä voit aina kysyä apua ja tukea. Sanoma Ad Managerin väki on täällä auttamassa sinua ja yritystäsi. 

Sanoma Ad Managerilla pääset helposti mainonnassa alkuun. Rekisteröityminen on ilmaista ja tarvitset sitä varten vain kotimaisen Y-tunnuksen. Alkuun pääsee pienelläkin summalla. Älä unohda uuden asiakkaan tarjousta, jolla saat jopa 100 euron alennuksen ensimmäisestä kampanjastasi.

Tutustu tuloksellisen mainonnan käsikirjaan
Liittyvät artikkelit
Ad Manager kannattaako kohdentaminen artikkeli.jpg

Kannattaako kohdentaminen?

Sanoma Ad Managerissa kohdentamalla saat mainoksesi näkymään haluamallesi asiakaskunnalle. Tässä jutussa kerromme, miten voit kohdentaa mainoksia Ad Managerissa ja missä tilanteissa voit jättää kohdentamisen jopa kokonaan pois.
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Kannattaako kohdentaminen?
Ad Manager millainen mainos toimii artikkeli.jpg

Millainen mainos toimii?

Keräsimme yhteen opit siitä, millainen mainos kiinnittää lukijan huomion. Lisäsimme myös muutaman täsmävinkin, jotta seuraava kampanjasi onnistuu vielä paremmin.
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Millainen mainos toimii?
Ad Manager artikkeli

Kohdennettu digimainonta puree lomalaiseen

Kesällä suomalaiset tekevät helpommin spontaaneja ostopäätöksiä ja panostavat
erityisesti matkailuun ja huvitteluun. Kohdennettu digimainonta kannattaa kesälomakaudellakin.
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Kohdennettu digimainonta puree lomalaiseen