
Taloustutkimuksen asiakkailla on nyt mahdollisuus hyödyntää heille tehtyjä tutkimusperusteisia kohderyhmiä mainonnan kohdentamiseen Sanoman verkostossa.
Nämä ovat aina kyseiselle mainostajalle eksklusiivisia yleisöjä, joita tarjotaan vain heidän omien kampanjoidensa kohdennukseen.
Kohderyhmän digitalisointi tehdään paikkatiedon kautta. Paikkatiedon hyödyntämisellä on mainostajalle selkeitä etuja.
Paikkatieto on yksi parhaiten saatavilla oleva tieto käyttäjistä Sanoman digipalveluissa, joten kohderyhmistä saadaan erittäin kattavia ja mainostaja tavoittaa mahdollisimman paljon haluamaansa kohderyhmää. Paikkatieto voi toimia kohdennustapana täysin ilman riippuvuuksia evästeisiin. Kohdennukset toimivat myös kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen jälkeen.
”Meille on erittäin tärkeää tuoda digimainonnan kohdennusvalikkoon lisää keinoja, jotka ovat kestäviä evästemuutosten keskellä ja räätälöityjä mainostajien tarpeisiin”, kertoo Sanoman Head of Data Niko Hovilainen.
”Kartoitamme Taloustutkimuksen laajaa tutkimusvalikoimaa ja tulemme jatkossa tuomaan sieltä kohdennusvalikoimaamme asiakkaidemme tarpeisiin sopivia kohderyhmiä esimerkiksi toimialakohtaisesti.”
Lisätiedot:
Head of Data Niko Hovilainen
Niko.hovilainen@sanoma.com
Katso myös:

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

Case Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
