Datakumppanuus Taloustutkimuksen kanssa avaa uusia mahdollisuuksia mainostajille

Kohdentaminen artikkelikuva

Taloustutkimuksen asiakkailla on nyt mahdollisuus hyödyntää heille tehtyjä tutkimusperusteisia kohderyhmiä mainonnan kohdentamiseen Sanoman verkostossa.

Nämä ovat aina kyseiselle mainostajalle eksklusiivisia yleisöjä, joita tarjotaan vain heidän omien kampanjoidensa kohdennukseen.

Kohderyhmän digitalisointi tehdään paikkatiedon kautta. Paikkatiedon hyödyntämisellä on mainostajalle selkeitä etuja.

Paikkatieto on yksi parhaiten saatavilla oleva tieto käyttäjistä Sanoman digipalveluissa, joten kohderyhmistä saadaan erittäin kattavia ja mainostaja tavoittaa mahdollisimman paljon haluamaansa kohderyhmää. Paikkatieto voi toimia kohdennustapana täysin ilman riippuvuuksia evästeisiin. Kohdennukset toimivat myös kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen jälkeen.

”Meille on erittäin tärkeää tuoda digimainonnan kohdennusvalikkoon lisää keinoja, jotka ovat kestäviä evästemuutosten keskellä ja räätälöityjä mainostajien tarpeisiin”, kertoo Sanoman Head of Data Niko Hovilainen.

”Kartoitamme Taloustutkimuksen laajaa tutkimusvalikoimaa ja tulemme jatkossa tuomaan sieltä kohdennusvalikoimaamme asiakkaidemme tarpeisiin sopivia kohderyhmiä esimerkiksi toimialakohtaisesti.”

Lisätiedot:

Head of Data Niko Hovilainen
Niko.hovilainen@sanoma.com

Katso myös: 

Data ja kohdentaminen

Liittyvät artikkelit
Case Julkee x Lempee artikkelikuva

Case Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla

Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.
Ad Manager
Case
Digiratkaisut
Case Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
Urheilulehti artikkelikuva

Ole mukana kiekkohuumassa

Sanoman uutismedian yhteistoimitus tarjoaa runsaan MM-jääkiekon sisältökattauksen.
Aikakausmedia
Alueellinen mainonta
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Uutismedia
Ole mukana kiekkohuumassa