
Vastuullisen markkinoinnin sanansaattaja, Goodvertising Agencyn Thomas Kolster neuvoi Get Tomorrow´ssa asettamaan ihmisten auttamisen etusijalle.
65 % kuluttajista haluaa ostaa merkityksellisiä brändejä, mutta vain 26 % todella tekee niin.
Kolster kehotti markkinoijia miettimään, miten tuotteesi tai palvelusi erottuu, miten se auttaa ihmisiä tekemään muutoksia elämässään ja millä tavoin mahdollistat tämän muutoksen: tarjoaako tuotteesi tai palvelusi kuluttajalle apua tiettyyn tilanteeseen, elämänvaiheeseen tai mielentilaan.
Kuluttajaa auttava näkökulma kiinnostaa enemmän kuin brändin merkityksellisyyttä korostava lähestymistapa. Kysy itseltäsi, miten voit auttaa ihmisiä muuttumaan. Kun onnistut tässä, brändilläsi on merkityksellinen osa ihmisen elämässä.
Katso Thomas Kolsterin puheenvuoro:
Lataa Kolsterin ja Goodvertising Agencyn kartta brändin muutosmatkalle
Tutustu Get Tomorrow -tilaisuuden muuhun antiin tapahtumasivulla:

Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

IS on myös syventävien sisältöjen koti
