Miten brändit voivat luoda merkityksellistä kasvua?

Get Tomorrow 2022 Thomas Kollster artikkelikuva

Vastuullisen markkinoinnin sanansaattaja, Goodvertising Agencyn Thomas Kolster neuvoi Get Tomorrow´ssa asettamaan ihmisten auttamisen etusijalle.

65 % kuluttajista haluaa ostaa merkityksellisiä brändejä, mutta vain 26 % todella tekee niin.

Kolster kehotti markkinoijia miettimään, miten tuotteesi tai palvelusi erottuu, miten se auttaa ihmisiä tekemään muutoksia elämässään ja millä tavoin mahdollistat tämän muutoksen: tarjoaako tuotteesi tai palvelusi kuluttajalle apua tiettyyn tilanteeseen, elämänvaiheeseen tai mielentilaan.

Kuluttajaa auttava näkökulma kiinnostaa enemmän kuin brändin merkityksellisyyttä korostava lähestymistapa. Kysy itseltäsi, miten voit auttaa ihmisiä muuttumaan. Kun onnistut tässä, brändilläsi on merkityksellinen osa ihmisen elämässä.

Katso Thomas Kolsterin puheenvuoro:

Liittyvät artikkelit
Mirko Baas artikkelikuva

Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia

Ohjelman pitää herättää tunnetta. Tunne voi olla iloa, surua, onnellisuutta tai vaikkapa kateutta, mutta sitä pitää löytyä, jotta katsoja palaa yhä uudestaan sisällön pariin, kirjoittaa Nelonen Median kotimaisen viihteen päällikkö Mirko Baas
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
TV & video
Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia
Arto Sivonen artikkelikuva

Vallankumous kahvihuoneessa

Vastuullisuustyö on parasta sisäistä markkinointia, kirjoittaa Måndagin Arto Sivonen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Vallankumous kahvihuoneessa
Kari Eilola Alalla somejako

Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola

Bob the Robotin Kari Eilola nauttii työssään siitä, että saa jatkuvasti sukeltaa uusiin asioihin.
Alalla
Näkemyksiä markkinoinnista
Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola