Viisi syytä, miksi kannattaa valita Sanoma Ad Manager mainosalustaksi

5 syytä valita Ad Manager

Digimainontaa varten on vaihtoehtoja, onneksi! Kaikki tuntevat suuret, globaalit mainosalustat, joiden käyttö on arkipäivää. Jos kuitenkin haluat tavoittaa kotimaan asiakkaat lempimedioidensa parista, on Sanoma Ad Manager erinomainen vaihtoehto. Tässä viisi parasta syytä valita Ad Manager mainosalustaksi.

1. Rekisteröityminen ja käyttö = oikeasti helppoa

Ad Manageriin rekisteröityminen on ilmaista ja tarvitset siihen vain Y-tunnuksen, etkä esimerkiksi luottokorttia. Me tiedämme, että monia mainonnan työkaluja voi olla hankala käyttää ilman jatkuvaa opettelua. Sen takia suunnittelemme ja kehitämme Ad Manageria jatkuvasti helppokäyttöisemmäksi. Mainonnassa pääsee alkuun lyhyellä tekstillä ja kuvalla. Budjetin päätät itse.

VINKKI: Käytä kuvana ja tekstinä jotakin somepostaustasi, josta asiakkaasi ovat pitäneet. Jo olemassa olevilla materiaaleilla pääset aloittamaan mainonnan nopeasti.

2. Haluatko mainostaa kylälle vai koko kansakunnalle? Onnistuu! 

Ad Managerin kohdennusmahdollisuudet palvelevat aidosti bisnestäsi. Saat tavoitettua tärkeimmät asiakkaasi paikallisesti tai kohdennettua viestisi koko Suomelle. Kohdennusvaihtoehdot ovat intuitiivisia: Mainoksen voi kohdistaa esimerkiksi asiakkaidesi iän, sukupuolen ja kiinnostusten kohteiden mukaan. Ad Managerin parhaita puolia ovat sen alueelliset kohdennusmahdollisuudet: Mikäli haluat viestiä vain omalle paikalliselle yhteisöllesi, saat heidät tehokkaasti kiinni. Tai jos yritykselläsi on eri paikkakunnilla toimipisteitä, saat kohdistettua mainonnan vain niille alueille. Tämä tehostaa mainosbudjettisi käyttöä.

VINKKI: Tiesitkö, että voit aloittaa mainoskampanjan myös ilman kohdennusta? Ad Manager hoitaa silloin kohdennuksen puolestasi. Voit näin oppia jotakin uutta asiakaskunnastasi ja siitä, ketkä ovat kiinnostuneet tuotteestasi tai palvelustasi.

3. Autamme mainonnan kiemuroiden kanssa 

Vaikka uskomme, että Ad Managerin käyttö on yhtä helppoa kuin vaikkapa ruuan tilaaminen verkosta, autamme aina kun jokin asia mietityttää sinua. Mukavat asiakaspalvelijamme saa myös nopeasti kiinni. Kirjautuneet asiakkaat pääsevät juttelemaan asiantuntijan kanssa chatin kautta, muuten meihin saa helposti yhteyden sähköpostitse

VINKKI: Mikäli sinulla on tuttu Sanoma-myyjä ja yhteyshenkilö, he auttavat mielellään myös Ad Manageriin liittyvien kysymysten kanssa.

4. Saat mainoksesi Suomen ykkösmedioihin

Ad Manager tarjoaa helpon tavan mainostaa Sanoman lyömättömässä verkostossa. Verkostomme tavoittaa 3,2 miljoonaa suomalaista viikoittain ja siihen kuuluvat muun muassa huippusuositut digimediat kuten Ilta-Sanomat ja esimerkiksi Aamulehti ja Satakunnan Kansa. 

VINKKI: Voit valita mainoksesi näkymään alueesi suosituimmassa Sanoman mediassa kuten paikallislehdessä tai koko Suomen tavoittavassa mediassa, kuten IS.fi:ssä.

5. Ad Manager täydentää nykyistä markkinointiasi 

Ad Manager tuo nykyiseen markkinointiisi uniikkia kilpailuvalttia. Jos teet valmiiksi jo esimerkiksi hakusanamainontaa, Ad Managerilla voit lisätä asiakkaittesi tietoisuutta tuotteestasi, yrityksestäsi tai palvelustasi. Jos olet halunnut kokeilla display-mainontaa, Ad Managerilla se onnistuu helposti ja suomenkielinen asiakaspalvelumme tukee onnistumisessa.

VINKKI: Ad Manager on aina auki ja mainoskampanjan luominen on helppoa. Älä anna asiakkaiden odottaa viestiäsi vaan kokeile mainoskampanjan luontia jo tänään! 

Rekisteröidy Sanoma Ad Manageriin

Liittyvät artikkelit
Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani