Aina tulee sanomista -podcastissa jutellaan merkityksellisyydestä ja vaikuttavasta markkinoinnista

Podcast jakokuva2.png

Ivalo Creative Agencyn Leena Komulaisen mukaan merkityksellisyys on yritykselle kompassi ja eteenpäin vievä voima. Merkityksellisyyden kaksi tärkeintä hyötyä ovat Leenan mukaan lojaliteetin luominen ja fokus. On todella paljon helpompaa tehdä valintoja, kun merkityksellisyys on määritelty. Mitkä yritykset ammentavat Leenan mielestä onnistuneesti merkityksellisyydestä?

Kuuntele Leenan ja Stinden keskustelu:

VR:n Johanna Jäkälä innostui aikoinaan markkinoinnista asiakaskokemuksen kautta, sillä asiakaskokemuksella on oleellinen merkitys brändimielikuvan muodostumisessa. Heinäkuussa VR teki kaikkien aikojen matkustajaennätyksen kaukoliikenteen puolella. Minkälaisia vinkkejä Johanna antaa suomalaisille markkinoijille brändimielikuvien kehittämiseen?

Kuuntele Johannan ja Stinden keskustelu: 

Podcastin aienpiin jaksoihin voi käydä tutustumassa täällä.

Liittyvät artikkelit
Kari Eilola Alalla somejako

Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola

Bob the Robotin Kari Eilola nauttii työssään siitä, että saa jatkuvasti sukeltaa uusiin asioihin.
Alalla
Näkemyksiä markkinoinnista
Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola
Tommi Kortesniemi Effie blogi artikkelikuva

Effie on työkalu vaikuttavampaan markkinointiin

Jo kisaentryn tekeminen altistaa oikeille kysymyksille, joilla voi peilata omaa tekemistään, kirjoittaa Sherpan Tommi Kortesniemi.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Effie on työkalu vaikuttavampaan markkinointiin