Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi

Janne Nurmisto artikkelikuva

Kun sosiaalisen median alustoilla kuohuu, kotimainen media on vastuullinen ja turvallinen valinta. Head of Digital and Data Sales Janne Nurmisto listaa viisi hyvää syytä valita digimainonnan kumppaniksi Sanoma.

1. Vaikuttavuutta liikkuvalla ​kuvalla

Sanomalla on Suomen laajin ja monipuolisin digitaalinen liikkuvan kuvan verkosto. Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto, ja panostamme vahvasti digitaalisen videon jakelutiehen ja mittaukseen. Meiltä saa myös laadukkaita, kyseiseen kanavaan sopivia videotuotantoja avaimet käteen -periaatteella.

2. Bränditurvallisuus

Sanoman mainosverkosto on vastuullinen, kotimainen ja turvallinen mediaympäristö, jossa myös mainostajat koetaan luotettaviksi. ​Mainonta ei päädy vihapuheen tai valeuutisten yhteyteen ja voidaan suodattaa pois myös sotaa tai katastrofeja koskevien uutisten yhteydestä.

3. Tavoittavuus ​ja peitto

Sanoman digitaalisen verkoston avulla mainostaja tavoittaa tärkeimmät asiakkaansa valtakunnallisesti ja alueellisesti kaikista ikäryhmistä. Sanoman digitaalinen verkosto tavoittaa 90 % suomalaisista viikoittain, joka tarkoittaa reilusti yli 300 miljoonaa digitaalista kohtaamispistettä viikkotasolla.

4. Laadukas ensimmäisen osapuolen data

Sanoma-tili on säännöllisessä käytössä jo huomattavalla osalla sivustojemme kävijöistä, ja luomme aktiivisesti kasvua kirjautuneelle mediankäytölle. Oman datamme ansiosta tunnemme suomalaiset kuluttajat ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Se erottaa meidät muista alan toimijoista.

Yhdistämällä oman datansa Sanoman laadukkaaseen ensimmäisen osapuolen dataan mainostajan on mahdollista nyt ja tulevaisuudessa kohdentaa viestinsä tarkasti omille yleisöilleen ja räätälöidyille segmenteille.

5. Ratkaisut asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin

Mainostajat löytävät tuotteistuksestamme sopivimmat ratkaisut digitaalisen asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin kustannustehokkaasti: brändimainonnasta konversioon ja myös olemassa olevien asiakkaiden tavoittamiseen. Tuloksiin tähtäävään tekemiseen tarjoamme tulospohjaisesti hinnoitellut tuotteet.

Katso myös:

Kotimainen oppaasi digimaailmaan

Liittyvät artikkelit
Kari Eilola Alalla somejako

Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola

Bob the Robotin Kari Eilola nauttii työssään siitä, että saa jatkuvasti sukeltaa uusiin asioihin.
Alalla
Näkemyksiä markkinoinnista
Alalla: Founder ja luova strategi Kari Eilola
Tommi Kortesniemi Effie blogi artikkelikuva

Effie on työkalu vaikuttavampaan markkinointiin

Jo kisaentryn tekeminen altistaa oikeille kysymyksille, joilla voi peilata omaa tekemistään, kirjoittaa Sherpan Tommi Kortesniemi.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Effie on työkalu vaikuttavampaan markkinointiin