Case Kivra – Sanoma Ad Managerin vahvuuksina alueellisuus ja helppokäyttöisyys

Ad Manager case Kivra artikkelikuva

Kivra käytti Sanoma Ad Manageria osana laajempaa alueellista kampanjaa. Palvelun helppokäyttöisyys ja alueelliset kohdennusmahdollisuudet helpottivat Kivran kampanjatyötä.

Digipostipalvelu Kivra käytti Sanoma Ad Manageria ostaessaan alueellista näkyvyyttä eri puolille Suomea, joissa Kivralla on asiakkaita. Ad Manager oli nopea ottaa käyttöön ja sitä oli helppo käyttää.

“Pidin erityisesti siitä, että palvelu opasti selkeästi kampanjan luomisessa”, kertoo Kivran Content Marketing Manager Nina Kallio

Mainoksen hyväksymisen jälkeen Kivran kampanja lähti käyntiin toivotulla aikataululla ja muutoksia kampanjaan pystyi tekemään myös sen aikana. Kallio kehuu Sanoma Ad Managerin ominaisuutta, jossa kampanjapohjan pystyy monistamaan eri kohderyhmille ja viestivariaatioille: “Useamman kampanjan julkaisu kerralla helpotti työtäni ja pystyimme testaamaan eri viestejä eri kohderyhmille”, Kallio toteaa. 

Mukavaa, että markkinoilla on nyt myös kotimainen mainonnan ostojärjestelmä.” 

Nina Kallio, Content Marketing Manager, Kivra

Alueellisuus vahvuutena

Kotimaisena toimijana Sanoma Ad Managerin suurimpia vahvuuksia on alueellinen kohdentaminen ja sen kehitykseen myös investoidaan voimakkaasti. “Sanoma Ad Manager toimi meillä osana isompaa monikanavaista ja aluekohdennettua kampanjakokonaisuutta. Ad Manager oli ketterä lisä vahvistamaan alueellista näkyvyyttämme”, Kallio toteaa. 

Kallion mielestä alueelliset kohdennusmahdollisuudet olivat selkeästi valittavissa Ad Managerissa. Lisäksi Kivra käytti myös kiinnostuksen mukaan valittavia kohdennuksia. Kampanjan tuloksiin Kallio oli tyytyväinen: “Kampanjan tavoittavuus oli alueellisesti hyvä.” 

Kallion mielestä Sanoma Ad Manager sopii parhaiten yrityksille, jotka haluavat ostaa kampanjoita ketterästi, itsenäisesti ja testaamalla eri vaihtoehtoja. Ostamista tukee palvelun helppokäyttöisyys ja nopeus. 

“Mukavaa, että markkinoilla on nyt myös kotimainen mainonnan ostojärjestelmä” Kallio iloitsee. 

Kivra yrityksenä

Kivra on digipostipalvelu, joka kokoaa kuluttajien tärkeät dokumentit helposti tallennettaviksi, löydettäviksi ja käytettäviksi. Sopimukset, palkka- ja takuukuitit, laskut, todistukset, pääsyliput ja muu posti löytyvät kaikki yhdestä saavutettavasta sovelluksesta. Kivran lataaminen ja käyttö on kuluttajille maksutonta.

Tutustu Sanoma Ad Manageriin 

Liittyvät artikkelit
Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani
Janne Nurmisto artikkelikuva

Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi

Kun sosiaalisen median alustoilla kuohuu, kotimainen media on vastuullinen ja turvallinen valinta. Head of Digital and Data Sales Janne Nurmisto listaa viisi hyvää syytä valita digimainonnan kumppaniksi Sanoma.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Medialla on väliä – 5 hyvää syytä valita Sanoman digi
Case K-Citymarket pystyvideo artikkelikuva

Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.
Case
Digiratkaisut
Uutismedia
Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon