HS Teemat syventyvät kevätkaudella matematiikkaan, Hugo Simbergiin ja Kiinaan

hs_teema_artikkelikuva.jpg

HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan. 

Sen äänessä kuuluvat osaavimmat asiantuntijat ja Hesarin parhaat toimittajat. Lehti on palkittu useasti kansainvälisellä tasolla.

Tulevat HS Teemat 

1/2023 16.2.2023, Matematiikka (tiede)

  • Moderni maailmamme pyörii matematiikan voimin. Lentokoneet eivät lennä, autot kulje eivätkä tietokoneet hyrrää ilman matematiikkaa ja matematiikkaan perustuvia keksintöjä.
  • Matematiikkaa kutsutaan "tieteiden kuningattareksi". Mutta mitä matematiikka oikeastaan on - ja miksi se on toisille helppoa ja toisille liki mahdotonta ymmärtää?
  • Miksi matematiikasta tehtiin suomalaiskoulujen , etenkin lukioiden, tärkein oppiaine? Kuka päätöksen teki, ja oliko se viisasta?
  • Tieteellisiä, historiallisia, arkisia ja yllättäviä näkökulmia matematiikkaan - kansantajuisesti!

2/2023, 13.4.2023 Hugo Simberg (historia, kulttuuri)

  • Hugo Simbergin Haavoittunut enkeli on valittu Ateneumin rakastetuimmaksi teokseksi. Miksi se koskettaa suomalaisia ja vetoaa meihin?
  • Kuka oli 150 vuotta sitten syntynyt Simberg? Millaisen elämän hän eli ja mikä hänen vaikutuksensa oli suomalaiselle taiteelle?
  • Simberg tunnetaan etenkin synkistä töistään, mutta harvempi tietää, että hän suunnitteli muun muassa yhden Suomen tunnetuimmista yrityslogoista, metsäyhtiö UPM:n aarnikotkan.

3/2023, 15.6.2023 Kiina (yhteiskunta, historia)

  • Kiina on tehnyt pitkää nousua maailman johtavaksi valtioksi. Mitä Kiina tahtoo, ja millainen sen merkitys on maailmassa?
  • HS:n lukuisat Kiinan-kirjeenvaihtajat analysoivat Kiinan muuttumista ja merkitystä.

HS Teeman mediatiedot

Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani
Aamulehti ja Moro artikkelikuva

Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!

Parhaat on Moron uusi paikallisen mainostajan tarpeisiin kehitetty jatkuvan näkyvyyden markkinapaikka, joka kokoaa valittujen toimialojen yritysten tarjoaman yhteiseen osioon joka viikko. Uudella markkinapaikalla tavoitat laajasti potentiaalisia asiakkaitasi Pirkanmaalta.
Tuotetietoa
Uutismedia
Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!
Case K-Citymarket pystyvideo artikkelikuva

Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.
Case
Digiratkaisut
Uutismedia
Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon
Liittyvät artikkelit
Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani
Aamulehti ja Moro artikkelikuva

Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!

Parhaat on Moron uusi paikallisen mainostajan tarpeisiin kehitetty jatkuvan näkyvyyden markkinapaikka, joka kokoaa valittujen toimialojen yritysten tarjoaman yhteiseen osioon joka viikko. Uudella markkinapaikalla tavoitat laajasti potentiaalisia asiakkaitasi Pirkanmaalta.
Tuotetietoa
Uutismedia
Mainostaja, tule mukaan toimialasi uudelle markkinapaikalle!
Case K-Citymarket pystyvideo artikkelikuva

Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon

K-Citymarketin videota katsottiin IS:fi:ssä enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa mainontaan ja kasvatti kokonaispeittoa.
Case
Digiratkaisut
Uutismedia
Pystyvideolla tehoa viestin läpimenoon