Kolme hyvää syytä valita liikkuvan kuvan kumppaniksi Sanoma

Minna Andersson artikkelikuva

Liikkuvan kuvan mainonta toimii tutkitusti ja tavoittaa laajemman yleisön kuin koskaan aiemmin, kirjoittaa Sanoman viihdemedioiden kaupallisista ratkaisuista vastaava Minna Andersson.

Liikkuvan kuvan kulutus on muuttunut nopeasti viime vuosien aikana. Televisiota katsellaan monenlaisilla laitteilla älypuhelimista yli 80 tuuman älytelevisioon. Kehittyneen laitetekniikan, tehokkaampien jakelunopeuksien ja videosisältöjen laajan tarjooman myötä liikkuvaa kuvaa voidaan kuluttaa paikasta ja ajasta riippumatta.

Vaikka katselu on pirstaloitunut eri palveluntarjoajien ja kulutushetkien välille on hyvä muistaa, että televisiosisältöjen parissa vietetään edelleen eniten aikaa ja tv-mainonta tavoittaa yhä suuren yleisön.  

Miksi liikkuvan kuvan kumppaniksi kannattaa valita Sanoma? Tässä muutama hyvä syy:

  1. Suomen tavoittavin liikkuvan kuvan talo

Liikkuva kuva on useiden tutkimusten mukaan vaikuttavin mainosmuoto. Sanoman medioissa on mahdollista tavoittaa liikkuvan kuvan ratkaisuilla 93 % 25‒54-vuotiaista suomalaisista viikon aikana*. Tv:n ja Ruudun lisäksi käytössäsi on koko Sanoman verkoston monipuoliset videoratkaisut. Mitä useammassa mediassa kampanja huomataan, sen vaikutus on tutkitusti vahvempi.  

  1. Laadukkaat sisällöt ja turvallinen, kotimainen mediaympäristö

Panostamme Sanomalla monipuoliseen sisällöntuotantoon ja sen monikanavaiseen jakeluun. Turvallinen ja kotimainen mediaympäristö mainostajalle paras valinta, ja tavoitamme kaupallisesti kiinnostavat kohderyhmät laadukkaiden viihdesisältöjen kautta.

  1. Paras ja asiantuntevin kumppani liikkuvan kuvan hyödyntämiseen ja monimediatalon hyöty

Sanoman liikkuvan kuvan ammattilaiset auttavat löytämään oikeat viestit liikkuvan kuvan eri kulutushetkiin. Panostamme vahvasti digitaaliseen jakelutiehen sekä autamme tuotannossa avaimet käteen -periaatteella. Liikkuvan kuvan kampanjan aikana suosittelemme hyödyntämään esimerkiksi ääntä audiokampanjan muodossa samanaikaisesti, jotta maksimoidaan viestin läpimenovoima.

*Lähde: Finnpanel Oy, Total TV-tutkimus, Tammi-elokuu 2022, Kantar Mind Kuluttaja, H1 2022. Kohderyhmä A25-54

Kirjoittaja toimii Screenforcen hallituksen puheenjohtajana ja vastaa Head of TV, Audio & Sponsorships -roolissa viihdemediatiiminsä kanssa Sanoman liikkuvan kuvan ja audion mainosratkaisuista sekä sponsoroinnin mahdollisuuksista.

Katso myös:

Mitä kaikkea on Sanoman Total TV?
Tutustu Sanoman TV:n ja videon erikoisratkaisuihin
Miksi Sanoma on markkinoijan ykkösvalinta?
Liittyvät artikkelit
Sini Hartikka artikkelikuva

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä