FOX on tammikuussa STAR Channel
STAR Channel jatkaa FOX-kanavalta tuttujen sekä uusien amerikkalaisten huippudraamojen ja -komedioiden, ja kotimaisten viihdeohjelmien esittämistä ympäri vuorokauden samalla tutulla kanavapaikalla 12.
”STAR Channel -brändi tuo tv-kanavamme vahvemmin osaksi Disneyn viihdebrändien perhettä. STAR on entuudestaan tuttu Disney+ -palvelusta – ja monet ohjelmistamme ovatkin jo katsottavissa sekä television että suoratoistopalvelun puolella, kuten esimerkiksi menestyssarjat Simpsonit, Moderni perhe, Ensisilmäyksellä ja 9-1-1. Suositut kotimaiset FOX-ohjelmamme, kuten Melkein MENSA, jatkavat myös uudella STAR tv-kanavalla. Kevään aikana lanseeraamme myös kaksi uutta kotimaista viihdeohjelmaa”, kertoo Hans van Rijn, The Walt Disney Company Nordic & Baltic -maajohtaja ja SVP.
”STAR Channeliksi muuttuva FOX ja National Geographic ovat tuoneet Sanoma TV:n kanavaportfolioon lisää katsoja ja erilaisia katsojaprofiileita. Tämän myötä olemme pystyneet toimittamaan mainostajille vaikuttavia ja tehokkaita kokonaisuuksia”, sanoo Sanoman liikkuvan kuvan ja audion mainosratkaisuista sekä sponsoroinnin mahdollisuuksista vastaava Minna Andersson.
Katso myös:
Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa
Suuret joukot tavoittava televisio lisää tunnettuutta tehokkaasti. Jos yritys toimii tietyllä maantieteellisellä alueella ja sen asiakkaat tulevat samalta alueelta, kannattaa tv-mainonta kohdentaa sille alueelle. Siinä säästää selvää rahaa.
Voit ostaa mainontaa Sanomalta itse tai pyytää henkilökohtaista palvelua, asiantuntijamme ovat läsnä ympäri Suomen
Mainonnan ostaminen suoraan verkkoalustoiltamme on helppoa, jos tietää, mitä haluaa. Meiltä saat apua myös silloin, kun et vielä tiedä, miten markkinointieurot kannattaisi sijoittaa.
Mediamix mainonnassa: kolme syytä monimedialliseen mainontaan
Mediamainonnan perussääntö on, että yksi mainonnan kanava ei ole oikotie onneen: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, ovat olennainen osa kampanjan onnistumista.
The Voice of Finland jatkoi maaliskuun katsotuimpana, kantaan kiri Erikoisjoukot
Sanoma TV:n katsotuimmat ohjelmat maaliskuussa olivat musiikkiviihteen ikisuosikki The Voice of Finland, jo ensimmäisellä kaudellaan ilmiöksi noussut Erikoisjoukot sekä Farmi Suomi.
Energinen spotti lunastaa Ikean uuden Kotona käy kaikki -lupauksen
Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Helmikuun valinta on Ikean vauhdikas ja erottuva Kokeile tätä kotona -spotti.
Helmikuun katsotuimmat: The Voice of Finland ja Top Gear Suomi
Supersuosittu The Voice of Finland jatkoi helmikuussa Sanoma TV:n katsotuimpana ohjelmana. Toiseksi 25–64-vuotiaiden kohderyhmässä kiri autoilun maailmaan sijoittuva Top Gear Suomi.