Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Case Danske Bank artikkelikuva

Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.  

Sanoman tuottama talk show ja sen tueksi rakennetut sisällöt käsittelivät taloudellista mielenrauhaa eri kulmista: taloudellista epätasa-arvoa, asuntolainaa ja sijoittamista sekä taloyhtiön remontteja.

”Sanomalta saimme laadukkaan sisällöntuotannon ja sisällön jakelun samasta talosta. Sanoman sisällöntuotanto oli ammattitaitoista ja asiat sujuivat hyvin. Erityisesti natiivi toimi hienosti”, kertoo Senior Marketing Consultant Piia Rysä Danske Bankista.

Sami Kurosen juontaman keskusteluohjelman tavoitteena oli rakentaa sisältömarkkinoinnin keinoin mielikuvaa Danske Bankista taitavana talouden ja taloudellisen mielenrauhan kumppanina. Taloudellinen mielenrauha on ollut jo pitkään Danske Bankin brändin ytimessä. Talk show on jatkumo kokonaisuudessa, johon kuuluu jo Taloudellinen mielenrauha -podcast, yhteiskunnallista vaikuttamista ja viestintää.

Talk show’n sisällön pariin ohjattiin videota ja tekstiä yhdistelevillä natiivisisällöillä HS.fi:stä ja IS.fi:stä, digimarkkinoinnilla Sanoman verkostosta sekä radiokampanjoilla.

Viestit tavoittivat halutun kohderyhmän ja pääviestit menivät tutkitusti läpi.

Tutustu tarkemmin kampanjaan

Liittyvät artikkelit