Uutismedia
Luotettava kotimainen mainosympäristö

Suomalaiset ovat uutisten suurkuluttajia
Arvostettu uutismedia niin printti- kuin digiversionakin tarjoaa kaupallisille viesteillesi vaikuttavan mediaympäristön, jossa mainonta koetaan tärkeäksi osaksi muuta sisältöä.
Uutismedia tavoittaa päivittäin ostovoimaisen, tiedonhaluisen ja aktiivisen yleisön. Suurin osa suomalaisista seuraa uutisia joka päivä, useita kertoja päivässä, monessa eri kanavassa.
Sanoman uutismediat
Uutismediamme ovat luotettuja, arvostettuja ja tavoittavat valtaosan suomalaisista.
Uutismedia on kasvumedia
Uutismedian kulutus kasvaa. Uutiset kiinnostavat suomalaisia, ja riippumatonta journalismia arvostetaan. Sanoman uutismedioiden tavoittavuus on kasvanut 15 vuodessa lähes 30 prosenttiyksikköä ja uutismedian seuraamiseen käytetään 20 % enemmän aikaa vuorokaudessa kuin vielä 5 vuotta sitten. *
Yritykset kasvavat uutismedialla. Mainonnan teho paranee kotimaisessa, luotettavassa mediaympäristössä. Printtimainosten jo ennestään korkeat huomioarvot ovat kasvaneet yli 15 % prosenttiyksikköä kolmen edellisen vuoden aikana. Monikanavaisuus kasvattaa kampanjan aktivointia jopa yli 50 %.*
*Lähteet: KMT 2021, Sanoman printtimainonnan tietopankki
ja crossmedia-tutkimukset 2018–2021
Monikanavainen uutismedia
Sanoman uutismediat sisältävät maan johtavat uutislehdet ja paikallismediat. Huippusisällöt kiinnostavat painetun lehden lisäksi myös digissä.
Monikanavainen mainos näkyy valitsemasi median kaikissa kanavissa: printti- ja näköislehdessä, uutissivustolla ja sovelluksessa. Digikanavissa mainos näkyy kaikilla laitteilla, tietokoneella, mobiilissa ja tabletilla.
Monikanavaisella ratkaisulla tavoitat koko mediaa lukevan yleisön siellä, missä he median sisältöjä seuraavat.

Kauppaa on tullut paljon kampanjan päätyttyä, sillä moni otti meihin yhteyttä jälkikäteen ja halusi ostaa palveluitamme. Näitä henkilöitä emme todennäköisesti olisi muilla keinoin tavoittaneet. Hesari onkin siitä hyvä, että se on hyvin vakuuttava.
Mainonnan ratkaisut digiin, printtiin ja monikanavaisesti
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla
BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
Täyden palvelun markkinointitoimisto Julkee x Lempee haluaa tehdä asiakkailleen markkinointia, joka erottuu ja puhuttelee. Sanoma Ad Managerin avulla yritys on tehnyt kaikenkokoisille asiakkailleen mainontaa erinomaisin tuloksin.

DNA:n erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen kävijämäärän tavoitelukuihin verrattuna
DNA julkaisi Teknologiatrendit-raporttinsa joulukuussa kuudennen kerran. Raportin ympärille tuotetaan vuosittain erilaisia aktivoivia sisältöjä, artikkeleita, videomateriaalia ja somemarkkinointia. Tänä vuonna kokeiltiin ensimmäistä kertaa erikoisartikkelia HS Visiossa.

Aluekohdennettu display-mainonta tuplasi kävijämäärän Kymppikylppäreiden verkkosivuilla
"Iso oppi itselleni on ollut, että markkinointiin kannattaa satsata jo yrityksen ensitaipaleella", kertoo Kymppikylppäreiden Jussi Siikakoski.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä niin jutellaan miten uutismedian ratkaisut voisivat auttaa yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.