Digimarkkinoinnin ratkaisut

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Tavoita asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa

Sanoman digitaaliset kanavat tavoittavat 90 % suomalaisista viikoittain. Voimme siis ylpeydellä sanoa, että tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttötapansa. Digiratkaisujemme avulla pääset hyödyntämään yli 300 miljoonaa kohtaamispistettä, joita syntyy digitaalisissa kanavissamme viikottain, aamusta iltaan.

Tarjoamme ratkaisuja kaikkiin ostopolun vaiheisiin tunnettuudesta uudelleenostoon. Varmistamme viestisi perillemenon niin tarkasti rajatulle kohderyhmälle kuin laajallekin yleisölle. Tutustu Sanoman monipuolisiin digimarkkinoinnin ja -mainonnan mahdollisuuksiin!

 

Etsitkö digikumppania alueellisiin ratkaisuihin?

Siirry alueellisen mainonnan sivulle
Caset neliö

Caset

Tutustu digimainonnan caseihin, joista tuli sanomista.

Caset
Sanoma Ad Manager nelio

Sanoma Ad Manager

Osta tulospohjaisesti hinnoiteltua digimainontaa Sanoman verkostossa.

Sanoma Ad Manager

Rakenna brändiä. Sitouta asiakkaasi. Tee myyntiä.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä.

Voit suunnitella brändisi diginäkyvyyttä tavoite tai haluamasi digiratkaisu edellä.
Tutustu mahdollisuuksiisi alta.

Digimainontaa kampanjallesi sopiva ratkaisu edellä
Lue lisää

Digituotteet

Tee digimainontaa kampanjasi tavoitteen mukaan

Digiratkaisut

Tee digimainontaa kampanjallesi sopiva ratkaisu edellä

Tavoitatko asiakkaasi eri kulutushetkissä?

Aloittelemassa digimainontaa? Näillä pääset alkuun!

 

Somenostolla liikennettä sisältöihin
 

Saimme somenostokarusellilla kustannustehokkaasti liikennettä sisältöihimme. Pystyimme tarjoamaan asiakkaille lisäarvoa kertomalla tuotteen ominaisuuksista ja hyödyistä, mikä helpottaa ostopäätöksen tekemistä.

Somenosto on helppo tapa toteuttaa ratkaisuja tarjoavaa ja taktista mainontaa kohderyhmälle.”

Päivi Pöntinen, Production Manager, Kesko
Tutustu somenostoon ja muihin tulospohjaisiin digituotteisiin

 

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Keräämme datan itse omista kanavistamme, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen.

Datamme avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna. Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Sanoman digitaalinen verkosto tavoittaa 90 % suomalaisista eli 3,4 miljoonaa ihmistä viikossa.*

Joka viikko verkostomme kautta kertyy keskimäärin 310 miljoonaa sivulatausta*. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.

Yli 300 kohderyhmän joukosta löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen kuin katsot järkeväksi.

*kohderyhmä 15–74-vuotiaat, Kantar Mind Kuluttaja 1–6 2022
*FIAM, viikot 14–25/2022

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Caset, joista tuli sanomista

Case Järvikylä hero

Case Järvikylä – Tuloksellinen kampanja toi ennätysluvut myyntiin

Monikanavainen Kaada kaamos -kampanja toi runsaasti näkyvyyttä ja kaikkien aikojen myynnin marraskuulle.
Järvikylä
Case K-Citymarket pystyvideo hero

Case K-Citymarket – Pystyvideo toi tehoa viestin läpimenoon

Sosiaalisen median kanaviin verrattuna videota katsottiin enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa viestin läpimenoon.
K-Citymarket
Case F-Secure hero Vain elämää

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta

Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.
F-Secure