Digimarkkinoinnin ratkaisut

Vieraissa kaupungeissa paikallinen opas on iloksi ja hyödyksi. Ihan samalla periaatteella kotimarkkinassa ja sen digitaalisessa ulottuvuudessa palvelemme sinua, markkinoija. Tunnemme reitit, parhaat osoitteet, nähtävyydet ja yleisöt. Käännämme löydöt suomeksi tai manseksi, sillä toimimme niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa digimarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Etsitkö digikumppania alueellisiin ratkaisuihin?

Siirry alueellisen mainonnan sivulle

 

Caset neliö

Caset

Tutustu digimainonnan caseihin, joista tuli sanomista.

Caset
Sanoma Ad Manager nelio

Sanoma Ad Manager

Osta tulospohjaisesti hinnoiteltua digimainontaa Sanoman verkostossa.

Sanoma Ad Manager

Rakenna brändiä. Sitouta asiakkaasi. Tee myyntiä.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä.

Voit suunnitella brändisi diginäkyvyyttä tavoite tai haluamasi digiratkaisu edellä.
Tutustu mahdollisuuksiisi alta.

Digimainontaa kampanjallesi sopiva ratkaisu edellä
Lue lisää

Digituotteet

Tee digimainontaa kampanjasi tavoitteen mukaan

Digiratkaisut

Tee digimainontaa kampanjallesi sopiva ratkaisu edellä

Aloittelemassa digimainontaa?

 

Somenostolla liikennettä sisältöihin
 

Saimme somenostokarusellilla kustannustehokkaasti liikennettä sisältöihimme. Pystyimme tarjoamaan asiakkaille lisäarvoa kertomalla tuotteen ominaisuuksista ja hyödyistä, mikä helpottaa ostopäätöksen tekemistä.

Somenosto on helppo tapa toteuttaa ratkaisuja tarjoavaa ja taktista mainontaa kohderyhmälle.”

Päivi Pöntinen, Production Manager, Kesko
Tutustu somenostoon ja muihin tulospohjaisiin digituotteisiin

 

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Keräämme datan itse omista kanavistamme, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen.

Datamme avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna. Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Avainlukuja


Sanoman display-verkosto tavoittaa 3,2 miljoonaa eli 85 % suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.

Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.

Yli 300 kohderyhmän joukosta löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen kuin katsot järkeväksi.

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

Ad Manager artikkeli

Kohdennettu digimainonta puree lomalaiseen

Kesällä suomalaiset tekevät helpommin spontaaneja ostopäätöksiä ja panostavat
erityisesti matkailuun ja huvitteluun. Kohdennettu digimainonta kannattaa kesälomakaudellakin.
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Kohdennettu digimainonta puree lomalaiseen
Näköislehdet artikkelikuva

Näköislehden välisivumainonta erottuvaa ja elämyksellistä

Näköislehden lukemistutkimuksen mukaan näköislehti korvaa paperisen lehden lukukokemuksen. Monille kuluttajille juuri näköislehti on ensisijainen kanava uutissisällön päivittäiseen kuluttamiseen. Kokosivun mainokset huomataan, ja niiden koetaan sopivan näköislehteen hyvin.
Digiratkaisut
Tuotetietoa
Tutkittua
Uutismedia
Näköislehden välisivumainonta erottuvaa ja elämyksellistä
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Caset, joista tuli sanomista

Case F-Secure hero Vain elämää

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta

Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.
F-Secure
Case Scandinavian Outdoor Mukautetut yleisöt koostekuva

Case Scandinavian Outdoor – Mukautetut yleisöt tuo parempaa tuottoa mainonnalle

Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen toimivia keinoja.
Scandinavian Outdoor
Blistex hero

Case Blistex – Kontekstikohdennettu kampanja kasvatti ostoaikomusta

Visuaaliselta ilmeeltään raikkaat mainokset jäivät hyvin kuluttajien mieleen.
Blistex