Digitaaliset liiteratkaisut

Digitaaliset liiteratkaisut hero.jpg

Digitaaliset liiteratkaisut

Tehosta liitemainontaasi hyödyntämällä digitaalisten mainosratkaisujen tarjoamia mahdollisuuksia.

Digitaalisen transformaation myötä osa kuluttajista on siirtynyt vahvemmin verkkoon ja tämän johdosta liitemainontaa kannattaa tehostaa hyödyntäen digitaalisten mainosratkaisuiden tarjoamia mahdollisuuksia.

Display-mainonnan valikkoa voi hyödyntää liitekampanjassa juuri sen hetkisen tarpeen mukaan. Digiliitteellä voi hankkia uutta peittoa uusista kohderyhmistä, joita printtiliite ei välttämättä enää tavoita. Tämän lisäksi liitemainonnan kohdentaminen niin maakunta-, kaupunki- kuin postinumerotasolle paranee entisestään. Digitaalisten ratkaisujen avulla on myös mahdollisuus personoida liitemainontaa eri kohderyhmille ja hyödyntäen Sanoman laajoja datakyvykkyyksiä.

Näköislehden liiteratkaisut

Näköislehden liiteratkaisu

Näköislehden välisivumainonnan liite

Näköislehti tavoittaa joka päivä laajan yleisön ja liitemainoksen ajaminen sen yhteydessä on helppo ja kustannustehokas tapa saada lisää peittoa printtiliitteellesi digitaalisesti. Näköislehden luonteen vuoksi myös sisältöliitteiden jakaminen tämän yhteydessä on luontevaa.

Hinnat

Aineisto-ohjeet

Näköislehden liiteratkaisu

Liite toimii kuten kokosivut, mutta on monisivuinen ja selailtavissa pystysuunnassa ja mahdollistaa esimerkiksi kuvastot ja liitteet

  • Mainokset näkyvät kaikissa päätelaitteissa
  • Aineistona voi olla enintään 16 pystykuvaa
  • Sanoma tuottaa mainosmuodon asiakkaan materiaalien pohjalta

Liitteen personointi

Sanoman dynaamisilla mainosratkaisuilla on mahdollisuus räätälöidä personoituja liiteratkaisuja, joissa eri kampanjatuotteet voidaan kohdentaa eri kohderyhmille. Tällöin on myös mahdollista nostaa kampanjan kärkituotteita esille luontevasti sekä saada mainostoteutuksesta selkeämpi ja rauhallisempi perinteiseen liitemainontaan verrattuna. Personoitujen liitteiden avulla on myös mahdollista toteuttaa päämiesten tuotemerkeille erillisiä lisänostoja liitekampanjan yhteyteen.

Dynaamisten mainosten yhteydessä voidaan hyödyntää Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä sekä asiakkaan omaa dataa, kuten segmentointia tai asiakasrekisteriä.

Jatkuvan liitenäkyvyyden tarpeeseen on mahdollista rakentaa helposti useampi vaihtoehtoinen mainospohja, joita voi hyödyntää eri tuote- ja asiakasryhmille pitkin vuotta. Tällöin myös tuotannon määrä yksittäiseen liitekampanjaan saadaan mahdollisimman kevyeksi.

Kysy lisää räätälöinnin mahdollisuuksista omalta asiakasvastaavaltasi.

Tulospohjainen mainonta

Tuotenosto.png

Helpoin ja kustannustehokkain tapa ohjata liikennettä tarjouskuvastoon tai tarjoussivustolle on hyödyntää Sanoman tulospohjaisia mainosratkaisuja.

Liitemainontaan soveltuu erityisen hyvin CPC-tuotenosto, jonka mainos muodostuu kuvasta, otsikkotekstistä, tuotekuvauksesta sekä CTA-painikkeesta.  Somenoston avulla mainostaja voi ohjata liikennettä, parantaa konversiota tai tehostaa FB-mainonnan toimivuutta. Näiden lisäksi myös Sanoma RON CPC -paketti yksinkertaisimmillaan voi olla hyvin toimiva.

Vaikka tulospohjaisessa mainonnassa maksetaan vain klikeistä, joissain tilanteissa on myös hyödyllistä miettiä kannattako mainonnassa käyttää kohdentamista esimerkiksi kiinnostuksen kohteiden, elämänvaiheiden, sijainnin tai sukupuolen perusteella.  

Display-mainonta

Digikokosivu Blistex.png

Digikokosivun liiteratkaisu

Digikokosivun liiteratkaisu on helpoin tapa laajentaa printtiliitteen peittoa Sanoman digitaalisissa kanavissa. Mainosformaatissa voi olla liitteinä 2–32 kpl 620 x 891 px -kokoista sivua.

Tarina-formaatti

Tarina on erinomainen mainosmuoto, kun haluat luoda tarinallisen mainoksen, jossa yhdistyy sekä video- että kuvamateriaali. Tarinassa voi hyödyntää maksimissaan viittä eri aineistoa – kuvaa tai videota.

Monikanavainen kiinteä liite

Digikokosivun-liiteratkaisu

Monikanavaisella liitteellä on mahdollisuus saada kampanjalle laaja peitto lyhyessä ajassa. Monikanavainen liiteratkaisu näkyy valitsemasi median kaikissa kanavissa: printtilehdessä, näköislehdessä, uutissivustolla ja -sovelluksessa.

Printtiliite näkyy kiinteänä osana painettua sekä digitaalista näköislehteä (4-8 sivua)

Digitaalinen näkyvyys mahdollista hoitaa samaa kokosivun mainosmuotoa hyödyntäen joko bannerinäkyvyytenä tai richmedia formaatti käyttäen (hs.fi)

Kiinteä liite on ostettavissa Helsingin Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen, Moroon, Satakunnan Kansaan ja Porilaiseen.  Hesarissa kiinteä liite on aina monikanavainen ja  julkaistaan myös HS.fi:ssä.