vaikuttava_markkinointi_tilaisuus

Sanoma luovat ratkaisut

Kerro se luovuudella.

Luovuus tuo tekemiseen ja tuloksiin uuden kulmakertoimen. Luovan työmme tuloksellisuus perustuu luotettaviin lukuihin ja tulkintoihin, vahvoihin yleisösiteisiin, tarvelähtöisiin sisältöihin sekä alan huippuosaajiin, joiden työn jäljestä tulee takuulla sanomista. Vaikuttavimmat markkinointiratkaisut syntyvät taidosta haastaa olettamukset ja oivaltaa uutta. Toisinaan kerran oivallettu kaipaa uutta kulmaa. Ratkaisut eivät löydy hyllyltä, niiden eteen on tehtävä työtä.

Luovia kampanjoita, joista tuli sanomista

Genelec on keväällä 2020 mukana The Voice of Finlandissa viidennen kerran. Aikaisempina vuosina yhteistyö on tuonut selkeästi lisää liikennettä myymälöihin ja digitaalisiin kanaviin sekä näkynyt myynnissä.

”The Voice of Finland -yhteistyö on toiminut aivan erinomaisesti. Tuntuu aidosti siltä, että joka vuosi on saatu kehitettyä jotain uutta. Natiivimainonta oli yksi onnistuneimmista lisäyksistä yhteistyöhön.”

Sami Mäkinen, business manager, Genelec

Lue case

Kerro-se-luovuudella-logo-pinkki.png

Keitä me olemme?

Sanomalla työskentelee yli 30 markkinointiin intohimoisesti suhtautuvaa luovaa suunnittelijaa. Tutustu Joniin, Riiaan, Rikuun, Katjaan ja Patrikiin.

Kuvassa Joni Kopisto

Lempimainoksesi lapsuudesta?

Lego- ja karkkimainokset. Kuvittelin aina Ihmemiehen, Ritari Ässän ja Katuhaukan mainoskatkoilla, että voitin aina kaikki katkolla mainostettavat tuotteet. 
Joni Kopisto, luova strategi

Kuvassa Ria Vaahto

Mille sydämesi sykkii?

Mun sydän sykkii hyville sisällöille – ja huonot sisällöt aiheuttavat hengenahdistuksia ja sydämentykytyksiä.
Ria Vaahto, luova strategi

Kuvassa Riku Talvitie

Parhaiten mieleesi jäänyt mainosviesti?

Rakastan nasevia kiteytyksiä ja iskeviä mainoslauseita. Yksi ehdoton klassikko on Mäkkärin taannoinen ”Syökää kanaa” . Loistava idea ei tarvitse isoa budjettia.
Riku Talvitie, luova strategi

Kuvassa Katja Kuittinen

Miten aamusi alkaa?

Aamu on loistava hetki urheilulle. Kuntonyrkkeily tai jooga on mahtava aamunavaus. Duunimatkalla Radio Rockin Korporaatio saa viimeisetkin unenrippeet karisemaan silmistä.
Katja Kuittinen, luova tuottaja

Kuvassa Patrik Lydman

Mikä innostaa sinua työssäsi?

Mahdollisuus käyttää mielikuvitusta ja luovuutta päivittäin.
Patrik Lydman, Web Designer

Mitä me teemme?

Tutustu Sanoman luoviin ratkaisuihin.

luovat strategit

Luovat strategit

Luovat strategimme toimivat asiakkaidemme luovina asiantuntijoina. Tavoitteenamme on kasvattaa ratkaisujen vaikuttavuutta luovuuden keinoin. Olemme erikoisratkaisujen ja luovien tuotteiden spesialisteja ja tarjoamme kaikista Sanoman medioista uusia näkökulmia asiakkaan tavoitteet ja konseptin huomioiden.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

luova tuotanto

Luova tuotanto

Sanoman sisäinen mainos-, sisältö- ja digitoimisto palveluksessasi! Tuotamme asiantuntevasti luovat kampanjat Sanoman kaikkiin medioihin, joko avaimet käteen -periaatteella tai ketterässä yhteistyössä mainostajan kumppaneiden kanssa. Tunnemme Sanoman mediat kuin omat taskumme, ja tiedämme, millaiset sisältökulmat toimivat niissä parhaiten.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

sisaltomarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Autamme sinua kaikessa yrityksesi oman median kehittämiseen liittyvässä. Teemme sisältöstrategioita, mediakonsepteja ja sisältöjä kaikkiin kanaviin ja formaatteihin. Tiimissämme työskentelevät Suomen parhaat sisältöosaajat tietävät, miten viestisi puhuttelevat kohderyhmää vaikuttavasti. Maailmassa on jo tarpeeksi tylsiä sisältöjä – me tiedämme, mikä on kiinnostavaa!

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

design

Design

Liittyipä designtarpeesi liikkuvaan kuvaan, web designiin, printtiin tai älykkäisiin digiratkaisuihin olet oikeassa osoitteessa. Huippudesignerimme muotoilevat viestisi siten, että se koskettaa ja vaikuttaa. Erityisosaamistamme ovat vaikuttavan designin trendien tuntemus, Sanoman oman median kokemusasiantuntijuus sekä asiakkaan oman median muotoilu- ja konseptointiosaaminen. Toteutamme vaativatkin konseptit kustannustehokkaasti yhdeltä luukulta.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Ajankohtaista

Metsien Suomi artikkelikuva

Toukokuun kuukauden kamppis on Metsien Suomi

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Metsien Suomen tavoitteena on yllättää, herättää kiinnostusta metsiin sekä rohkaista keskusteluun metsien monipuolisesta ja kestävästä käytöstä.
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Kuukauden kamppis
Toukokuun kuukauden kamppis on Metsien Suomi
Lidl kesälaif ajankohtaista

Yhteistyöllä ilmiöksi

Lidlin kesäbiisin video syntyi tänä vuonna yhteistyössä yleisön kanssa. Radiokampanja innosti kuuntelijat tekemään lähes 2000 tanssivideota. Kesälaif-musavideo otti haltuun kokonaisia mainoskatkoja.
TV & video
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Case
Yhteistyöllä ilmiöksi

Caset

Inspiroidu asiakkaidemme menestystarinoista ja tutustu monipuolisiin luoviin ratkaisuihimme. Alla vain muutamia esimerkkejä siitä, mikä on mahdollista kanssamme. Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Case Treenikämpällä hero

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.
Ruutu Live Treenikämpällä
Case Vetcare hero

Case Vetcare – Natiiviartikkelilla näkyvyyttä lemmikkien makupalatuotesarja NousNousille

Pelkän tuotemainonnan sijaan NousNous-tuotteiden käyttömahdollisuuksista tarjottiin kuluttajaa kiinnostava näkökulma natiiviartikkelina.
Vetcare
xxl hero

Case XXL – Vuoden mittainen tuloksellinen natiivimainonnan yhteistyö

Koko vuoden jatkuneen kampanjan aikana IS.fi:ssä julkaistiin 12 natiiviartikkelia. Ajankohtaan sidottuja, kiinnostavia teemoja sisältäneitä artikkeleita luettiin poikkeuksellisen pitkään. Kampanja paransi mielikuvia mainostajasta ja lisäsi selvästi kiinnostusta XXL:n verkkosivulla vierailuun.
XXL
Case Aku Ankka Cloetta hero

Case Jenkki – Aku Ankan liite herätti huomiota ja positiivisia mielikuvia

Jenkki-purukumin mainosliite sai kiitosta siitä, että se onnistui erityisen hyvin erottautumaan muusta lehtimainonnasta. Tähän lisäksi se koettiin hauskaksi ja viihdyttäväksi.
Jenkki
K-Citumarket Pirkkala case hero

Case K-Citymarket Pirkkala – Natiivikampanja kasvatti palkitun juomaosaston myyntiä

Natiiviartikkeliin ohjattiin IS.fi:n etusivulta sekö IS.fi:n Ruokala-osiosta. Kampanja toimi erittäin hyvin, ja tavoitteet ylitettiin kirkkaasti.
K-Citymarket Pirkkala
Lähitapiola case hero

Case LähiTapiola – Terveyteen keskittynyt älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä

Räätälöitävän sisällön avulla onnistuttiin puhuttelemaan lukijoita henkilökohtaisesti ja kasvattamaan tehokkaasti harkintaa.
LähiTapiola