Kuluttajaymmärrys

Kuluttajaymmärrys
Hys – haluatko kuulla, mitä asiakkaasi sanoo?
Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu nopeammin kuin koskaan. Meillä Sanomalla on valtavasti tietoa suomalaisista, myös sinun kohderyhmistäsi. Työkalujemme avulla ymmärrät kohderyhmiäsi syvemmin ja pääset seuraamaan kuluttajakäyttäytymisen yhä kiihtyvää muutosta.
Tutustu palveluihimme, jotka antavat asiakkaallesi äänen.
Ymmärrä, miten mainontasi toimii

Ymmärrä, miten mainontasi toimii
Tavoittaako viestisi oikeat kohderyhmät? Miten viestisi vaikuttaa yrityksesi brändimielikuviin? Mikä on brändisi positio markkinoilla suhteessa kilpailijoihin? Saat meiltä tietoa, jonka avulla voit perustella markkinointi-investointisi datalla.
Mainonnan vaikuttavuustutkimuksilla saat hyödyllistä tietoa mainoksen toimivuudesta valitussa mediaympäristössä. Tuotepalettiimme kuuluvat digi-, printti-, radio-, televisiomainonnan tutkimukset, crossmedia-tutkimus sekä ohjelmayhteistyötutkimus. Tutkimustemme avulla ymmärrät paremmin mm., miten kohderyhmäsi on kokenut mainoksen luovan toteutuksen ja miten mainos aktivoi kohderyhmää.
Lisää tietoa brändistäsi
Lisää tietoa brändistäsi
Sanoman kanssa yhteistyössä tehtävä Brand tracking -tutkimus on helppo tapa saada tietoa omasta brändistäsi, kilpailijoiden brändeistä ja ennen kaikkea markkinointitoimenpiteiden vaikutuksesta brändiin. Autamme sinua saamaan kaiken haluamasi tiedon vaivattomasti yhdeltä luukulta.

Ymmärrä paremmin asiakastasi

Ymmärrä paremmin asiakastasi
Hyödyntämällä segmentointiamme puhuttelet yleisöäsi oikealla viestillä, oikeaan aikaan, oikeassa paikassa mahdollisimman vähillä hukkakontakteilla. Palvelumme ansiosta voit saavuttaa kilpailuetua kasvattamalla kustannustehokkuutta.
Syväanalyysi tuo sinulle ymmärrystä omista kohderyhmistäsi mediankäyttäjinä ja kuluttajina sekä heidän arvo- ja asennemaailmastaan. Saat työkaluja markkinointiviestinnän suunnitteluun, strategiatyöhön ja tuotekehitykseen.
Erillistutkimustemme avulla voimme auttaa sinua ymmärtämään nopeasti ja helposti mm. markkinointiviestintääsi ja brändiisi liittyviä asioita. Voimme räätälöidä brändillesi täysin tarpeidesi mukaisen tutkimuskokonaisuuden, jonka avulla saat uutta ja aiempaa syvempää ymmärrystä asiakkaistasi. Voit hyödyntää tutkimusta esimerkiksi uuden tuotteen suunnittelussa tai lanseerauksessa, kuluttaja- tai kohderyhmätiedon kartoittamisessa tai vaikkapa tietyn kysymyksen tai ongelman tiedon keruussa.
Löydä uusia kävijöitä
Löydä uusia kävijöitä
Yleisöreportteri-palvelun avulla saat syvempää ymmärrystä omien verkkosivujesi kävijöistä sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidesi kuluttajakäyttäytymisestä, mediankäytöstä ja arvo- ja asennemaailmasta. Voit hyödyntää tietoa esimerkiksi tuotekehityksessä tai markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa.
Yleisöreportterin tarjoamasta tiedosta saa keinot löytää oikeat kanavat ja puhuttelukulmat joilla tavoittaa tärkeimmät asiakkaat.
