Natiivimainonta-hero.jpg

Natiivimainonta


Ole osa sisältöjä, joiden parissa vietetään aikaa.

Jokainen hyvä sisältö ansaitsee oikean silmäparin. Natiivimainonnan avulla sinun sisältösi löytää sille sopivan yleisön. Natiivimainonnassa yhdistyy luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus. Nämä yhdessä varmistavat, että viestisi menee varmasti perille. Samalla natiivimainonta antaa mahdollisuuden tulla lähelle kuluttajia ja koskettaa, naurattaa, itkettää, aktivoida tai osallistaa yleisöäsi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa monikanavaisesta natiivimainonnasta. Natiivimainonta onnistuu kaikissa Sanoman kanavissa ja brändeissä aina uutismediasta aikakausmediaan.

Mitä on natiivimainonta?

Natiivimainonta on sisällöllistä, kaupallista näkyvyyttä tuttujen mediabrändien ympäristössä. Se voi koostua artikkelimuotoisesta tekstistä, kuvista, videosta tai vaikka äänisisällöistä – juuri siitä, mikä palvelee sinun brändiäsi parhaiten. Natiivimainontaa ovat sekä ohjaavat natiivinostoelementit mainospaikoilla että natiivisisällöt, joihin natiivinostot ohjaavat.

Sanoman tuttu ja turvallinen mediaympäristö tarjoaa sinulle useita erilaisia mahdollisuuksia sisältöjen hyödyntämiseen ja auttaa sinua saamaan viestisi kuuluville juuri oikeassa ympäristössä. Natiivimainonnan avulla tavoitat ihmiset siellä, missä he jo valmiiksi viihtyvät ja kuluttavat sisältöjä.  Näin saat viestisi laajemman yleisön nähtäväksi. Luotettava mediaympäristö auttaa myös lisäämään natiivimainonnan uskottavuutta.

Natiivimainonta toimii erityisesti brändimielikuvan parantamisessa, uusien asiakkaiden hankinnassa ja preferenssin kasvattamisessa. Tarjoamalla kuluttajille sisältöjä, jotka viihdyttävät ja palvelevat, saat heidät viettämään aikaa brändisi parissa. Samalla natiivimainonta antaa mahdollisuuden avata monimutkaisiakin asioita tai palveluita, josta kertominen vaatii hieman enemmän aikaa.

Hoidamme halutessasi koko natiivitoteutuksen avaimet käteen -periaatteella aina kampanjan suunnittelusta tuotantoon ja loppuraportointiin asti.

Natiivimainonta
 

...saa kuluttajat kiinni niissä kanavissa, joissa he jo valmiiksi viettävät aikaa ja näin laajentaa viestin tavoittavuutta brändin omien kanavien ulkopuolelle.

...tarjoaa tutun ja turvallisen, suomalaisen mediaympäristön, joka vahvistaa viestin uskottavuutta.

...kiinnittää mainostajan keskusteluihin, aiheisiin ja ilmiöihin, jotka palvelevat brändin arvoja ja imagoa.

...näyttäytyy parhaillaan kuluttajille palveluna, joka sitouttaa ja saa heidät viettämään aikaa brändisi parissa.a

natiivimainonta-lisaarvo.png
Natiivimainonnan sisällöt palvelevat yhtä lailla
mainostajaa kuin kuluttajaakin.

Natiivimainonnan ratkaisut

Kirjoituksia natiivimainonnasta

Case Kustantamossa artikkelikuva

Kustantamossa-haastattelusarja toi kirjailijat lähelle lukijaa

WSOY Kustantamossa -kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla. Kirjamessujen peruunnuttua kirjailijahaastatteluja julkaistiin videosarjana IS.fi:n kumppaniosiossa.
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Uutismedia
Kustantamossa-haastattelusarja toi kirjailijat lähelle lukijaa
HS Visio artikkelikuva

Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

Kokonaan uusi mediabrändi HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön päättäjäkohderyhmän tavoittamiseksi.
Digiratkaisut
Natiivimainonta
Uutismedia
Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla
Case Valion reseptiliite artikkelikuva

Valion jouluinen reseptiliite innosti leipomaan

Kodin Kuvalehden välissä julkaistu liite sai erinomaista palautetta ja houkutti Valion tuotteiden pariin.
Aikakausmedia
Case
Natiivimainonta
Valion jouluinen reseptiliite innosti leipomaan

Caset, joista tuli sanomista

Case Vagisan hero

Case Vagisan – Natiivikampanja toi huipputulokset

Vagisan-brändin natiiviartikkeli IS.fi:ssä tavoitti lähes kaksi kertaa enemmän silmäpareja kuin vastaava kampanja keskimäärin.
Vagisan
Kustantamossa-hero.jpg

Case WSOY – Kirjailijahaastattelut inspiroivat lukemisen pariin

Kustantamossa-kampanjan kirjailijahaastattelut kiinnostivat ja ohjasivat tehokkaasti ostoon.
WSOY
Case Silmäasema hero

Case Silmäasema – Natiivimainonta kasvatti ostoaikomusta

Helsingin Sanomien ja Me Naisten kanavissa julkaistut natiiviartikkelit tavoittivat yleisön laajasti ja saavuttivat yhteensä yli 50 000 sivunäyttöä ja yli 45 000 kävijää.
Silmäasema