Natiivimainonta-hero.jpg

Natiivimainonta


Ole osa sisältöjä, joiden parissa vietetään aikaa.

Jokainen hyvä sisältö ansaitsee oikean silmäparin. Natiivimainonnan avulla sinun sisältösi löytää sille sopivan yleisön. Natiivimainonnassa yhdistyy luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus. Nämä yhdessä varmistavat, että viestisi menee varmasti perille. Samalla natiivimainonta antaa mahdollisuuden tulla lähelle kuluttajia ja koskettaa, naurattaa, itkettää, aktivoida tai osallistaa yleisöäsi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa monikanavaisesta natiivimainonnasta. Natiivimainonta onnistuu kaikissa Sanoman kanavissa ja brändeissä aina uutismediasta aikakausmediaan.

Caset neliö

Caset

Inspiroidu natiivimainonnan menestystarinoista.

Caset

Mitä on natiivimainonta?

Natiivimainonta on sisällöllistä, kaupallista näkyvyyttä tuttujen mediabrändien ympäristössä. Se voi koostua artikkelimuotoisesta tekstistä, kuvista, videosta tai vaikka äänisisällöistä – juuri siitä, mikä palvelee sinun brändiäsi parhaiten. Natiivimainontaa ovat sekä ohjaavat natiivinostoelementit mainospaikoilla että natiivisisällöt, joihin natiivinostot ohjaavat.

Sanoman tuttu ja turvallinen mediaympäristö tarjoaa sinulle useita erilaisia mahdollisuuksia sisältöjen hyödyntämiseen ja auttaa sinua saamaan viestisi kuuluville juuri oikeassa ympäristössä. Natiivimainonnan avulla tavoitat ihmiset siellä, missä he jo valmiiksi viihtyvät ja kuluttavat sisältöjä.  Näin saat viestisi laajemman yleisön nähtäväksi. Luotettava mediaympäristö auttaa myös lisäämään natiivimainonnan uskottavuutta.

Natiivimainonta toimii erityisesti brändimielikuvan parantamisessa, uusien asiakkaiden hankinnassa ja preferenssin kasvattamisessa. Tarjoamalla kuluttajille sisältöjä, jotka viihdyttävät ja palvelevat, saat heidät viettämään aikaa brändisi parissa. Samalla natiivimainonta antaa mahdollisuuden avata monimutkaisiakin asioita tai palveluita, josta kertominen vaatii hieman enemmän aikaa.

Hoidamme halutessasi koko natiivitoteutuksen avaimet käteen -periaatteella aina kampanjan suunnittelusta tuotantoon ja loppuraportointiin asti.

Natiivimainonta
 

...saa kuluttajat kiinni niissä kanavissa, joissa he jo valmiiksi viettävät aikaa ja näin laajentaa viestin tavoittavuutta brändin omien kanavien ulkopuolelle.

...tarjoaa tutun ja turvallisen, suomalaisen mediaympäristön, joka vahvistaa viestin uskottavuutta.

...kiinnittää mainostajan keskusteluihin, aiheisiin ja ilmiöihin, jotka palvelevat brändin arvoja ja imagoa.

...näyttäytyy parhaillaan kuluttajille palveluna, joka sitouttaa ja saa heidät viettämään aikaa brändisi parissa.a

natiivimainonta-lisaarvo.png
Natiivimainonnan sisällöt palvelevat yhtä lailla
mainostajaa kuin kuluttajaakin.

Natiivimainonnan ratkaisut

Natiivimainospaketit-jakokuva.jpg

Natiivimainospaketit

Natiivimainospaketit toimivat erityisesti silloin kun tavoitteena on laaja, brändillinen näkyvyys turvallisessa mediaympäristössä tai -kontekstissa.

Natiivimainospaketit
Nayttopohjainen-natiivimainonta-jakokuva.jpg

Näyttöpohjainen natiivimainonta

Näyttöpohjainen natiivimainonta on osuva valinta, kun etsit joustavaa tapaa tehdä tehokasta natiivimainontaa luotettavissa mediaympäristöissä.

Näyttöpohjainen natiivimainonta
Natiivimainonta-printissä-jakokuva.jpg

Natiivimainonta printissä

Natiivimainonta printissä antaa mahdollisuuden syventää brändin tarinaa tai kiinnittyä brändille olennaisiin laajempiin teemoihin.

Natiivimainonta printissä
sisaltomarkkinointi-1920x1080.jpg

Sisältömarkkinointi

Autamme sinua yrityksesi oman median kehittämisessä. Suomen parhaat sisältöosaajat rakentavat kanssasi sisältöjä kaikkiin kanaviin ja formaatteihin.

Sisältömarkkinointi

Kirjoituksia natiivimainonnasta

Kuukauden kamppis Bo LKV artikkelikuva

Lokakuun Kuukauden kamppis on Bo LKV:n ja Remppa vai muutto -ohjelman yhteistyö

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Bo LKV hakee brändiviihteen avulla tunnettuuden kasvua.
Aikakausmedia
Audio & radio
Digiratkaisut
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Uutismedia
Lokakuun Kuukauden kamppis on Bo LKV:n ja Remppa vai muutto -ohjelman yhteistyö
Case Superkauppiaat artikkelikuva

Superkauppiaat tv-sarja oli menestys

Superkauppiaat-sarjassa sukellettiin K-Supermarket -kauppiaiden elämään myyntitiskien, tarjousten ja asiakastoiveiden takana. Sarja sai hyvät katsojaluvut ja välitti tehokkaasti toivottuja brändiviestejä.
Audio & radio
Case
Natiivimainonta
TV & video
Superkauppiaat tv-sarja oli menestys

Caset, joista tuli sanomista

Case Nokian Renkaat hero

Case Nokian Renkaat – Natiiviartikkelit IS.fi:ssä tavoittivat kohderyhmänsä ja lisäsivät ostoaikomusta

Mainonta kasvatti Nokian Renkaiden tunnettuutta luomalla myönteisiä mielikuvia brändistä, kasvattamalla kiinnostusta sitä kohtaan ja aktivoimaan kuluttajia sivustolla vierailuun.
Nokian Renkaat
Case KCM Kauppiastarinat hero

Case K-Citymarket – Natiiviartikkelien sarja kasvatti asiointi- ja ostoaikeita

Lämminhenkiset natiiviartikkelit keräsivät reilusti keskivertoa paremmat kävijämäärät ja paransivat mielikuvaa mainostajasta.
K-Citymarket
Case OP Länsi Suomi hero

Case OP Länsi-Suomi – Lakipalvelut tulivat lähelle ihmistä

Natiiviartikkeli muistutti lukijaa, miten lakipalvelut koskettavat meistä jokaista. Tarina toi esiin tavallisimmat lakipalveluiden toimeksiannot kehdosta hautaan.
OP Länsi-Suomi