Kiinteä natiivimainonta

Kiinteä natiivimainonta
Kiinteä, aikapohjaiseen näkyvyyteen perustuva natiivimainonta on mahdollista toteuttaa kaikissa Sanoman isoimmissa brändeissä. Kiinteä näkyvyys voidaan ostaa valmiiksi paketoituna kokonaiskampanjaratkaisuna, jossa jokaisella elementillä on oma roolinsa. Nämä natiivimainospaketit toimivat erityisesti silloin, kun tavoitteena on laaja, brändillinen näkyvyys turvallisessa mediaympäristössä tai -kontekstissa.
Natiivipakettien tavoitteena on varmistaa tarvittavat kontaktit sekä osoittaa ne vaikuttaviksi mukaan lisättyjen elementtien avulla.
Natiivimainospaketti on osuva valinta, kun haluat päästä kampanjasuunnittelussa helpolla ja ostaa valmiin kokonaisuuden sekä saada sen vaikutuksista tutkittua tietoa tulevia kampanjoita varten. Kiinteän näkyvyyden yhteydessä natiiviartikkelit, joihin nostot ohjaavat sijaitsevat aina Sanoman saitilla, ja näin hyödyttävät mainostajaa myös hakukonenäkyvyyden osalta.
Natiivimainospaketeissa jokaisella elementillä on roolinsa
Kiinteässä natiivimainonnassa jokaisella elementillä on roolinsa

Etusivunostot
Etusivunostoilla ydinviestisi saadaan ison yleisön tietoisuuteen. Hyvä ja kiinnostava otsikko ja ingressi ovat avainasemassa.

Osionostot
Osionostot ovat tärkeä osa kampanjaa, sillä ne nostavat aiheet kohderyhmäsi tietoisuuteen. Osio valitaan kohderyhmän ja natiivisisällön teeman perusteella.

Kumppaniosio
Neljän viikon kampanjoihin rakennetaan oma kumppaniosio, joka kokoaa yhteen kaiken tuotetun sisällön ja toimii mainostajan miniverkkosivuna.

Retargetointi
Retargetoimalla jokaisen sisällön lukijan, on mahdollista syventää suhdetta lukijaan ja luoda vahvempaa muistijärkeä mainostajalle, sillä hänen viestinsä toistuu mediassa normaalia enemmän. Retargetointi tuo myös taktisia tuloksia.

Tutkimus
Kahden ja neljän viikon kampanjoissa vaikuttavuustutkimus antaa arvokasta tietoa kampanjan toimivuudesta ja onnistumisesta suhteessa ennalta määriteltyihin tavoitteisiin.
Kiinteän natiivimainonnan näkyvyys mediassa

Natiivimainospakettien näkyvyys on monikanavaista, ja natiivimainokset näkyvät mobiilissa, desktopilla ja sovelluksissa. Kiinteä näkyvyys toteutuu palveluiden etusivulla ja valituissa kontekstiosioissa. Natiivimainospaketit ovat saatavilla vain suoraostona. Valmiita natiivimainospaketteja on saatavilla alla olevissa medioissa
IS.fi |
Kesto |
---|---|
Asuminen |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Autot |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Digitoday |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Hyvä Olo |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Matkat |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Me Naiset |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Perhe |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Ruokala |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Urheilu |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Viihde |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Taloussanomat |
1, 2 tai 4 viikkoa |
AL.fi |
Kesto |
---|---|
Koko sivusto |
7 päivää |
SK.fi |
Kesto |
---|---|
Koko sivusto |
7 päivää |
HS.fi |
Kesto |
---|---|
HS Visio Autot & tiede |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Elämä |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Kulttuuri |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Nyt |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Ruoka & reseptit |
1, 2 tai 4 viikkoa |
HS Visio Talous |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Urheilu |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Lifestyle |
Kesto |
---|---|
Kodinkuvalehti.fi |
4 viikkoa |
Hyvaterveys.fi |
4 viikkoa |
ET-lehti.fi |
4 viikkoa |
Tiede.fi |
4 viikkoa |
Soppa365.fi |
4 viikkoa |

Case Menoforce
Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.