Kiinteä natiivimainonta

Natiivimainospaketit-hero.jpg

Kiinteä natiivimainonta

Kiinteä, aikapohjaiseen näkyvyyteen perustuva natiivimainonta on mahdollista toteuttaa kaikissa Sanoman isoimmissa brändeissä. Kiinteä näkyvyys voidaan ostaa valmiiksi paketoituna kokonaiskampanjaratkaisuna, jossa jokaisella elementillä on oma roolinsa. Nämä natiivimainospaketit toimivat erityisesti silloin, kun tavoitteena on laaja, brändillinen näkyvyys turvallisessa mediaympäristössä tai -kontekstissa.

Natiivipakettien tavoitteena on varmistaa tarvittavat kontaktit sekä osoittaa ne vaikuttaviksi mukaan lisättyjen elementtien avulla.

Natiivimainospaketti on osuva valinta, kun haluat päästä kampanjasuunnittelussa helpolla ja ostaa valmiin kokonaisuuden sekä saada sen vaikutuksista tutkittua tietoa tulevia kampanjoita varten. Kiinteän näkyvyyden yhteydessä natiiviartikkelit, joihin nostot ohjaavat sijaitsevat aina Sanoman saitilla, ja näin hyödyttävät mainostajaa myös hakukonenäkyvyyden osalta.

Natiivimainospaketeissa jokaisella elementillä on roolinsa

Kiinteässä natiivimainonnassa jokaisella elementillä on roolinsa

 

natiivi-etusivunosto-ikoni.png

Etusivunostot

Etusivunostoilla ydinviestisi saadaan ison yleisön tietoisuuteen. Hyvä ja kiinnostava otsikko ja ingressi ovat avainasemassa.

natiivi-osionosto-ikoni.png

Osionostot

Osionostot ovat tärkeä osa kampanjaa, sillä ne nostavat aiheet kohderyhmäsi tietoisuuteen. Osio valitaan kohderyhmän ja natiivisisällön teeman perusteella.

natiivi-kumppaniosio-ikoni.png

Kumppaniosio

Neljän viikon kampanjoihin rakennetaan oma kumppaniosio, joka kokoaa yhteen kaiken tuotetun sisällön ja toimii mainostajan miniverkkosivuna.

natiivi-retargeting-ikoni.png

Retargetointi

Retargetoimalla jokaisen sisällön lukijan, on mahdollista syventää suhdetta lukijaan ja luoda vahvempaa muistijärkeä mainostajalle, sillä hänen viestinsä toistuu mediassa normaalia enemmän. Retargetointi tuo myös taktisia tuloksia.

atiivi-tutkimus-ikoni.png

Tutkimus

Kahden ja neljän viikon kampanjoissa vaikuttavuustutkimus antaa arvokasta tietoa kampanjan toimivuudesta ja onnistumisesta suhteessa ennalta määriteltyihin tavoitteisiin.

Kiinteän natiivimainonnan näkyvyys mediassa

Kiinteä nosto IS

Natiivimainospakettien näkyvyys on monikanavaista, ja natiivimainokset näkyvät mobiilissa, desktopilla ja sovelluksissa. Kiinteä näkyvyys toteutuu palveluiden etusivulla ja valituissa kontekstiosioissa. Natiivimainospaketit ovat saatavilla vain suoraostona. Valmiita natiivimainospaketteja on saatavilla alla olevissa medioissa

IS.fi

Kesto

Asuminen                                      

1, 2 tai 4 viikkoa                        

Autot

1, 2 tai 4 viikkoa

Digitoday

1, 2 tai 4 viikkoa

Hyvä Olo

1, 2 tai 4 viikkoa

Matkat

1, 2 tai 4 viikkoa

Me Naiset

1, 2 tai 4 viikkoa

Perhe

1, 2 tai 4 viikkoa

Ruokala

1, 2 tai 4 viikkoa

Urheilu

1, 2 tai 4 viikkoa

Viihde

1, 2 tai 4 viikkoa

Taloussanomat

1, 2 tai 4 viikkoa

 

AL.fi

Kesto

Koko sivusto                                      

5 pvää                        

 

SK.fi

Kesto

Koko sivusto                                      

5 pvää                        

HS.fi

Kesto

HS Visio Autot & tiede                                

1, 2 tai 4 viikkoa                       

Elämä

1, 2 tai 4 viikkoa

Kulttuuri

1, 2 tai 4 viikkoa

Nyt

1, 2 tai 4 viikkoa

Ruoka & reseptit

1, 2 tai 4 viikkoa

HS Visio Talous

1, 2 tai 4 viikkoa

Urheilu

1, 2 tai 4 viikkoa

 

Lifestyle

Kesto

Kodinkuvalehti.fi                      

4 viikkoa                                        

Hyvaterveys.fi

4 viikkoa

ET-lehti.fi

4 viikkoa

Tiede.fi

4 viikkoa

Soppa365.fi

4 viikkoa

Case Menoforce kollaasi

 

Case Menoforce

Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.

Lue lisää