Näyttöpohjainen natiivimainonta

Näyttöpohjainen natiivimainonta
Näyttöpohjainen natiivinosto on digitaalinen, näyttöpohjaisesti myytävä natiivimainosmuoto, joka on CPM-hinnoiteltu. Näyttöpohjainen natiivimainonta on osuva valinta, kun etsit joustavaa tapaa tehdä tehokasta natiivimainontaa luotettavissa mediaympäristöissä. Kampanjakokonaisuus on helppo räätälöidä omiin tarpeisiin yksittäistä kampanjaa tai pidempiaikaista tekemistä varten.
Näyttöpohjainen natiivimainonta toimii kun tavoittelet tiettyä, tarkastikin rajattua kohderyhmää juuri heille suunnatulla sisällöllä, sillä se antaa mahdollisuuden kohdentaa erilaisille yleisöille juuri heitä kiinnostavia sisältöjä ilman hukkakontakteja. Näin voit suunnata esimerkiksi vegaaneille ja lihansyöjille juuri heille sopivat reseptit.
Näyttöpohjainen natiivimainonta on hyvä valinta myös silloin, kun tavoitteena on uusasiakashankinta sekä omien kanavien ja sisältöjen tavoittavuuden laajentaminen. Ohjaamalla asiakkaita oman sisältömarkkinoinnin pariin pääsee mainostaja hyödyntämään omilla verkkosivuillaan olevia liidigeneraatiomahdollisuuksia.
Näyttöpohjaisen natiivimainonnan näkyvyys mediassa
Näyttöpohjainen natiivinosto on saatavilla kaikille Sanoman verkkosivustoille (pl. Supersää.fi). Näkyvyys toteutuu desktopissa, mobiilissa ja tabletissa (pl. HS-sovellus). Kaikki Sanoman kohdennusmahdollisuudet ovat käytettävissä näyttöpohjaisen natiivimainonnan osalta.

Ostettavissa suoraan tai ohjelmallisesti
Aineistona toimii kuva, otsikko ja ingressi.