Tulospohjainen natiivimainonta

Tulospohjainen natiivimainonta
Tulospohjainen natiivimainonta on digitaalinen mainos, jossa maksat vain toteutuneista klikeistä, jotka ohjaavat mainossisältöösi. Optimointi kohdistaa kampanjan sinne, missä siitä ollaan kiinnostuneita joko koko Sanoman verkoston laajuudessa tai tiettyjen kohdennusten mukaisesti. Kampanjan klikkien hinta määräytyy käytettyjen kohdennusten mukaisesti. Tulospohjainen mainonta on erinomainen tapa kävijäliikenteen kasvattamiseen ja usein se on myös kustannustehokkain keino ohjata liikennettä verkkosivustollesi.
Tulospohjaisella natiivimainonnalla voit ohjata kuluttajia oman sisältösi pariin, joka sijaitsee Sanoman sivustolla tai omilla verkkosivuillasi. Asiakkaiden ohjaaminen oman sisältömarkkinoinnin pariin kannattaa, koska pääset näin hyödyntämään omilla verkkosivuillasi olevia liidigeneraatiomahdollisuuksia. Tämä antaa mahdollisuuden tuoda natiivimainontaan myös taktinen ulottuvuus tai varmistaa tietty lukijamäärä
Tulospohjaisen natiivimainonnan näkyvyys mediassa
Tulospohjainen natiivimainos näkyy läpi Sanoman verkoston etusivuilla ja artikkelisivuilla. Näkyvyys toteutuu desktopissa, mobiilissa ja tabletissa.

Tulospohjainen natiivimainonta on mahdollista toteuttaa kohdentamattomana koko Sanoma-verkostossa tai kohdentaa seuraavien kriteerien mukaisesti. Kampanjan hinta riippuu valituista kohdennuksista.
Kiinnostuskohderyhmät |
---|
Wellness and Fitness |
Culture & Events |
Food and Beverages |
Sports |
Science and Technology |
Business and Investing |
Education |
Gaming and Esports |
Outdoors |
Travel |
Entertainment and Celebrities |
Families and Relationships |
Hobbies and Activities |
Pets |
Cars and Motorcycles |
Medical Health |
Consumer Electronics |
Fashion and Beauty |
Home, Gardening and Cottage |
Shopping |
Gambling |
TV, Movies |
News and Society |
Muut kohderyhmät |
---|
Päätelaitekohdennus (mobiili / deskari) |
Geo (maakunnat, isoimmat kaupungit) |
Sukupuoli |
Käyttöjärjestelmä (vain somenostossa) |
Kiinnostuskohderyhmistä voi valita vain yhden määrittävän kohdennuksen kerrallaan, minkä lisäksi voit valita yhden kohdennuksen muut-kohderyhmästä. Voit myös valita vain yhden kohdennuksen muut-kohderyhmästä.