Tulospohjainen natiivimainonta

Natiivimainospaketit-hero.jpg

Tulospohjainen natiivimainonta

Tulospohjainen natiivimainonta on digitaalinen mainos, jossa maksat vain toteutuneista klikeistä, jotka ohjaavat mainossisältöösi. Optimointi kohdistaa kampanjan sinne, missä siitä ollaan kiinnostuneita joko koko Sanoman verkoston laajuudessa tai tiettyjen kohdennusten mukaisesti. Kampanjan klikkien hinta määräytyy käytettyjen kohdennusten mukaisesti. Tulospohjainen mainonta on erinomainen tapa kävijäliikenteen kasvattamiseen ja usein se on myös kustannustehokkain keino ohjata liikennettä verkkosivustollesi.

Tulospohjaisella natiivimainonnalla voit ohjata kuluttajia oman sisältösi pariin, joka sijaitsee Sanoman sivustolla tai omilla verkkosivuillasi. Asiakkaiden ohjaaminen oman sisältömarkkinoinnin pariin kannattaa, koska pääset näin hyödyntämään omilla verkkosivuillasi olevia liidigeneraatiomahdollisuuksia. Tämä antaa mahdollisuuden tuoda natiivimainontaan myös taktinen ulottuvuus tai varmistaa tietty lukijamäärä

Tulospohjaisen natiivimainonnan näkyvyys mediassa

Tulospohjainen natiivimainos näkyy läpi Sanoman verkoston etusivuilla ja artikkelisivuilla. Näkyvyys toteutuu desktopissa, mobiilissa ja tabletissa.

tuotenoston ulkoasu

Tulospohjainen natiivimainonta on mahdollista toteuttaa kohdentamattomana koko Sanoma-verkostossa tai kohdentaa seuraavien kriteerien mukaisesti. Kampanjan hinta riippuu valituista kohdennuksista.

Kiinnostuskohderyhmät
Wellness and Fitness
Culture & Events
Food and Beverages
Sports
Science and Technology
Business and Investing
Education
Gaming and Esports
Outdoors
Travel
Entertainment and Celebrities
Families and Relationships
Hobbies and Activities
Pets
Cars and Motorcycles
Medical Health
Consumer Electronics
Fashion and Beauty
Home, Gardening and Cottage
Shopping
Gambling
TV, Movies
News and Society

 

Muut kohderyhmät
Päätelaitekohdennus (mobiili / deskari)
Geo (maakunnat, isoimmat kaupungit)
Sukupuoli
Käyttöjärjestelmä (vain somenostossa)

 

Kiinnostuskohderyhmistä voi valita vain yhden määrittävän kohdennuksen kerrallaan, minkä lisäksi voit valita yhden kohdennuksen muut-kohderyhmästä. Voit myös valita vain yhden kohdennuksen muut-kohderyhmästä.

Aineisto-ohjeet

Tulospohjaisen natiivimainonnan aineisto-ohjeet.

Lue lisää