Sanoma digimarkkinoinnin ratkaisut

Digimarkkinointi kategoriasivu hero.jpg

Sanoman digiratkaisut

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digitaalinen mainonta

Joka viikko sivustojemme kautta kertyy lähes 260 miljoonaa sivulatausta. Tämän datan ansiosta tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntämällä Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä. Lisäksi Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa digimarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Vaikuttavamman digitaalisen markkinoinnin puolesta, yhdessä kanssasi

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Keräämme oman datamme itse omista kanavista, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna.

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
     
  • 260 miljoonaa – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
     
  • Yli 300 kohderyhmää – Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Rakenna brändiä. Tee myyntiä. Sitouta asiakkaasi.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä. Tutustu digimarkkinoinnin ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

VisitLahti_artikkelikuva.jpg

Monipuolinen, raikas ja kiinnostava − Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin

Useiden muiden matkailualueiden tavoin Lahden seudun fokus on ollut viime vuosina kansainvälisessä markkinoinnissa. Koronapandemian myötä oli aika panostaa ihan uudella tavalla kotimaan matkailun markkinointiin.
Case
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Monipuolinen, raikas ja kiinnostava − Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin
Hackathon artikkelikuva

Dataa on, mutta mitä tehdä sillä?

Kuinka yksi Suomen suurimmista datavarannoista valjastetaan mainostajien hyödyksi?
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Dataa on, mutta mitä tehdä sillä?
Kontekstuaalinen tutkimus artikkelikuva

Mitä datan jälkeen? -tutkimus avaa kontekstuaalisen mainonnan mahdollisuuksia

Miten markkinoijat kokevat kontekstuaalisen mainonnan? Mitä kontekstuaalisuus merkitsee kuluttajille? Millainen merkitys kontekstuaalisuudella on mainonnan vaikuttavuuteen? Tutustu tuoreisiin tutkimustuloksiin.
Digiratkaisut
Evästemuutos
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mitä datan jälkeen? -tutkimus avaa kontekstuaalisen mainonnan mahdollisuuksia

Caset, joista tuli sanomista

Visit-Lahti-hero.jpg

Case Lahden seutu – HS etusivu kasvatti kiinnostusta ja kävijämääriä

Monikanavainen HS etusivu toi merkittävän piikin Visit Lahden verkkosivuliikenteeseen.
Lahden seutu
Case Sortter hero

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.
Sortter
Valio kakkugeneraattori herokuva

Case Valion kakkugeneraattori – Älyartikkeli innosti leipomisen pariin

Lukijan valintojen mukaan muuttuvan mainosartikkelin poikkeuksellisen pitkä lukuaika kertoo, että sisältö oli kiinnostavaa, ja sen parissa viihdyttiin hyvin. Näyttävä kokonaisuus ohjasi leipomisen pariin kokeilemaan Valion reseptejä ja kermauutuuksia.
Valion kakkugeneraattori