Sanoma digimarkkinoinnin ratkaisut

Digimarkkinointi kategoriasivu hero.jpg

Sanoman digiratkaisut

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digitaalinen mainonta

Joka viikko sivustojemme kautta kertyy lähes 260 miljoonaa sivulatausta. Tämän datan ansiosta tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntämällä Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä. Lisäksi Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa digimarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Vaikuttavamman digitaalisen markkinoinnin puolesta, yhdessä kanssasi

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Keräämme oman datamme itse omista kanavista, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna.

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
     
  • 260 miljoonaa – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
     
  • Yli 300 kohderyhmää – Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Rakenna brändiä. Tee myyntiä. Sitouta asiakkaasi.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä. Tutustu digimarkkinoinnin ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

Case Sortter artikkelikuva

Tuotenosto toi Sortterille liikennettä ja kauppaa

Kotimaisen lainojen vertailupalvelun Sortterin kampanjan päätavoitteena oli myynnin lisääminen. Toisena tärkeänä tavoitteena oli tunnettuuden parantaminen.
Uutismedia
Digiratkaisut
Case
Tuotenosto toi Sortterille liikennettä ja kauppaa
Ville Mustonen Metropoli artikkelikuva

Metropoli teki digiloikan

Koronapandemia vauhditti Metropoli Kalusteen panostuksia digimainontaan. 
Uutismedia
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Case
Metropoli teki digiloikan
Finnair-illaksi-pois-kotoa-HS-etusivu.png

Lokakuun kuukauden kamppis on Finnairin Illaksi pois kotoa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Finnair nostaa kampanjallaan esiin koko matkailualan äänen.
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Lokakuun kuukauden kamppis on Finnairin Illaksi pois kotoa

Caset, joista tuli sanomista

Case Sortter hero

Case Sortter – Liikennettä ja myyntiä Tuotenostolla

Tuotenosto toi lainojen vertailupalvelu Sortterille erinomaisia tuloksia. Sivustolle tullut liikenne näkyi myös myynnissä.
Sortter
Valio kakkugeneraattori herokuva

Case Valion kakkugeneraattori – Älyartikkeli innosti leipomisen pariin

Lukijan valintojen mukaan muuttuvan mainosartikkelin poikkeuksellisen pitkä lukuaika kertoo, että sisältö oli kiinnostavaa, ja sen parissa viihdyttiin hyvin. Näyttävä kokonaisuus ohjasi leipomisen pariin kokeilemaan Valion reseptejä ja kermauutuuksia.
Valion kakkugeneraattori
Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely