Sanoma digimarkkinoinnin ratkaisut

Digimarkkinointi kategoriasivu hero.jpg

Sanoman digiratkaisut

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digitaalinen mainonta

Joka viikko sivustojemme kautta kertyy lähes 260 miljoonaa sivulatausta. Tämän datan ansiosta tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntämällä Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä. Lisäksi Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa digimarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Vaikuttavamman digitaalisen markkinoinnin puolesta, yhdessä kanssasi

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Keräämme oman datamme itse omista kanavista, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna.

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
     
  • 260 miljoonaa – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
     
  • Yli 300 kohderyhmää – Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Rakenna brändiä. Tee myyntiä. Sitouta asiakkaasi.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä. Tutustu digimarkkinoinnin ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

Vesa Tuominen Ellen Jokikunnas

Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina

Kun lehdet alkoivat koronakevään aikana ohentua ilmoituksista, Unikulman omistaja ja toimitusjohtaja Vesa Tuominen kuuli ehdotuksen: mitäs jos meilläkin vähän vähennettäisiin mainoksia?
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Case
Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina
Henrik Peltoniemi

Tulospohjaisen digimainonnan avulla myynti nousuun

Myynti sakkaa, verkkosivukävijöiden määrä on laskussa ja liidejä ei meinaa millään kertyä, mutta mikä avuksi? Digistrategi Henrik Peltoniemi tarjoaa parhaat vinkkinsä markkinoijien tueksi.
Digiratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tulospohjaisen digimainonnan avulla myynti nousuun

Caset

Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Rennie hero

Case Rennie – Kontekstikohdennettu mainonta kasvatti kaikkia brändimittareita

Kohderyhmät saatiin tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella.
Rennie
xxl hero

Case XXL – Vuoden mittainen tuloksellinen natiivimainonnan yhteistyö

Koko vuoden jatkuneen kampanjan aikana IS.fi:ssä julkaistiin 12 natiiviartikkelia. Ajankohtaan sidottuja, kiinnostavia teemoja sisältäneitä artikkeleita luettiin poikkeuksellisen pitkään. Kampanja paransi mielikuvia mainostajasta ja lisäsi selvästi kiinnostusta XXL:n verkkosivulla vierailuun.
XXL