Sanoma digimarkkinoinnin ratkaisut

Digimarkkinointi kategoriasivu hero.jpg

Sanoman digiratkaisut

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tunnemme heidät.

Digitaalinen mainonta

Joka viikko sivustojemme kautta kertyy lähes 260 miljoonaa sivulatausta. Tämän datan ansiosta tunnemme suomalaiset ja heidän mediankäyttönsä erinomaisesti. Tavoitat omat nykyiset asiakkaasi sekä potentiaaliset uudet asiakkaat hyödyntämällä Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä. Lisäksi Sanoman verkoston kotimainen laatusisältö on aina turvallinen mediaympäristö viestillesi.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa digimarkkinoinnin ratkaisuistamme sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Vaikuttavamman digitaalisen markkinoinnin puolesta, yhdessä kanssasi

Digimarkkinoinnin tekijöillä on paljon pöydällä: analytiikkaa, myyntiä, luovaa suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Tietoa on saatavilla paljon, mutta sen kääntäminen ymmärrykseksi ja tulokseksi vaatii paljon työtä. Anna meidän auttaa. Yhdessä saamme sanomasi perille ja euroiksi.

Keräämme oman datamme itse omista kanavista, luotettavilta ja Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla autamme sinua tekemään entistä vaikuttavampaa digimarkkinointia laadukkaassa, viestiäsi tukevassa mediaympäristössä aina juuri oikealle kohderyhmälle suunnattuna.

Avainlukuja:

  • 95 % – Tavoitamme 95 prosenttia kaikista suomalaisista viikottain. Se tarkoittaa, että  meillä kampanjasi on aina viraali.
     
  • 260 miljoonaa – Joka viikko verkostomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Se on valtava määrä dataa sinun hyödyksesi.
     
  • Yli 300 kohderyhmää – Löydämme oikeat yleisöt juuri sinun tarpeisiisi. Voit valita niin tarkan tai niin laajan kohdennuksen, kuin katsot järkeväksi.

Digimarkkinoinnin ratkaisut

Rakenna brändiä. Tee myyntiä. Sitouta asiakkaasi.

Digimarkkinointi vaikuttaa tutkitusti läpi ostoprosessin tunnettuuteen, preferenssiin, harkintaan ja ostoaikeeseen. Sanoman monipuolisilla digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla luot ja kotiutat kysyntää, oli kyse sitten brändin rakentamisesta, liikenteenohjauksesta, kaupan kotiuttamisesta tai lisämyynnistä. Tutustu digimarkkinoinnin ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

Näkemyksiä digimarkkinoinnista

Valio Kakkugeneraattori artikkelikuva

Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan

Lukijan valintojen mukaan muuttuva kakkugeneraattori houkutteli viipymään pitkään kiinnostavan sisällön parissa IS.fi:ssä.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan
Lumene vastuullisuus artikkelikuva

Lumene viestii ympäristövastuullisuudestaan Hesarin avulla

Lumene viettää tänä vuonna 50-vuotisjuhlavuottaan, jonka teemana on ympäristövastuullisuus. Teema lanseerattiin maaliskuun alussa Lumenen 50-vuotistilaisuuden ja Helsingin Sanomien etusivun avulla.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Case
Lumene viestii ympäristövastuullisuudestaan Hesarin avulla

Caset, joista tuli sanomista

Valio kakkugeneraattori herokuva

Case Valion kakkugeneraattori – Älyartikkeli innosti leipomisen pariin

Lukijan valintojen mukaan muuttuvan mainosartikkelin poikkeuksellisen pitkä lukuaika kertoo, että sisältö oli kiinnostavaa, ja sen parissa viihdyttiin hyvin. Näyttävä kokonaisuus ohjasi leipomisen pariin kokeilemaan Valion reseptejä ja kermauutuuksia.
Valion kakkugeneraattori
Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Rennie hero

Case Rennie – Kontekstikohdennettu mainonta kasvatti kaikkia brändimittareita

Kohderyhmät saatiin tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella.
Rennie