
Ohjelmayhteistyö
Ohjelmayhteistyö
Ohjelmayhteistyön mahdollisuudet ovat monipuolisempia kuin koskaan ohjelman kumppanuudesta aina omiin TV-ohjelmiin. Tutustu ohjelmayhteistyön vaihtoehtoihin ja valitse tarpeisiisi sopivin.
Ohjelmayhteistyön vaihtoehdot
Ohjelmayhteistyön eri muodot
Ohjelmayhteistyö
Ohjelmayhteistyön avulla luot katsojaan tunnesiteen ja tavoitat kohderyhmäsi pitkäkestoisesti.
Ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- sinulla on tarve vahvistaa tai muuttaa mielikuvia.
- tavoitteenasi on vaikuttaa kohderyhmään pitkäkestoisesti.
- haluat ottaa haltuun ohjelman ja sen mediaympäristön ja saada esimerkiksi teeman omalle markkinointiviestinnällesi.
- etsit määräpaikkaa eli haluat brändisi näkyvän aina parhailla paikoilla lähempänä ohjelmaa.
- haet kustannustehokkuutta. Autamme tuotannoissa avaimet käteen -periaatteella.
- haluat maksimoida näkyvyyttäsi hyödyntämällä ohjelman luomaa mediaympäristöä tai ohjelmapaikkaa esim. spottimainonnan rinnalla.
Kelluva ohjelmayhteistyö
Kelluvalla ohjelmayhteistyöllä saat tavoitellun kohderyhmäsi kiinni ja rakennat peittoa kustannustehokkaasti, sillä ostat kontakteja tietyssä kohderyhmässä parhailta paikoilta.
Kelluva ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- aikeenasi on tavoittaa kohderyhmäsi valitsemallasi budjetilla ja kampanjanomaisella rakenteella.
- haluat tavoittaa laajan yleisön. Ohy-tunniste näkyy useammassa, juuri omalle kohderyhmällesi suunnatussa ohjelmassa.
- tavoittelet kustannustehokkuutta, nopeaa tunnettuuden nostoa tai hyvää huomioarvoa.
- haluat rikastaa kampanjaasi datalla.
Myynnissä ovat kaikki demografiakohderyhmät sekä intressikohdennukset (esim. ruoanlaitto, matkailu, terveys, muoti & kauneus).
Ruutu vahvistaa kampanjasi tavoittavuutta laajentamalla näkyvyyttä uusiin yleisöihin: edelläkävijöihin ja TV:n light usereihin. Ruudusta voidaan tehdä ohjaus suoraan tunnisteesta sivullesi.
Räätälöity ohjelmayhteistyö
Räätälöidyllä ohjelmayhteistyöllä tavoitat tehokkaasti tietystä aihepiiristä kiinnostuneet katsojat.
Räätälöity ohjelmayhteistyö on valintasi, kun
- haluat rakentaa tunnettuutta esimerkiksi rajatun teeman ympärillä.
- haluat vaikuttaa pitkäkestoisesti tietystä aihepiiristä kiinnostuneeseen kohderyhmään, kuten matkailu, sisustus, häät, koti, ruoka tai kotimaiset ohjelmat.
- haluat yhdistää brändisi siihen liittyvään mediaympäristöön.
- haluat kiinteän ohjelmayhteyden.

Oma TV-ohjelma
Omalla TV-ohjelmalla saat syvempää sisältöä ja vaikuttamista kohderyhmään.
Oma TV-ohjelma on
- mahdollista toteuttaa muutaman minuutin miniohjelmista aina primetime-sisältöihin saakka.
- käsikirjoitettua ohjelmasisältöä, joka tarjoaa mahdollisuuden monipuolisiin kerronnan keinoihin.
Esimerkkejä ohjelmayhteistyöstä

Pitkäjänteinen ohjelmayhteistyö tuo tulosta

”Laatua, vastuullisuutta ja mielenkiintoisia tuotteita”
