HS Visio markkinoijalle

HS-Visio-parallax-mobiili.jpg


Markkinoija, ota päättäjät haltuun

Timanttijuttuja. Syvälle talouteen, teknologiaan ja tulevaisuuden visioihin sukeltavaa kerrontaa. Podcast. Painettu ja digitaalinen näköislehti lauantaisin. HS Visio on tehty niille, jotka haluavat kehittyä, olla rakentamassa tulevaisuutta ja uskaltavat ottaa riskejä – ihmisille, joilla on visio.

HS Vision kohderyhmää ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alan ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet suomalaiset.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi ja kysy lisää.

Katso printin hinnat
Katso digin hinnat
VISIO-logo-black.png
DNA-puhelin-saitti.png

 

Halusimme olla mukana HS Visiossa heti ensimmäisten markkinoijien joukossa. Laadukas mediaympäristö vahvistaa viestimme läpimenoa päättäjäkohderyhmälle.

– Elina Mansner, johtaja, yritysmarkkinointi, DNA Oyj

HS Visio on tervetullut uutuus talousjournalismin kentälle. Sen lukijat ovat meille erittäin kiinnostava kohderyhmä. Halusimme näkyä isosti Premium Banking -viestillämme heti ensimmäisessä numerossa. Ilmoituksemme tutkittiin, joten tiedämme varmuudella,
että se huomattiin hyvin ja kiinnostus palveluitamme kohtaan kasvoi. 

– Hans Timola, Marketing Lead, Nordea Personal Banking
HS Visio Nordea
HSVisio_Kaikki2.jpg

Markkinoijan ratkaisut HS Visiossa

 

HS-Visio-display-uusi.png
HS-Visio-display-mobiili.png


Markkinoijana voit kohdentaa mainontaa HS.fi/vision ​vaikuttaviin sisältöihin Sanoman tutuilla display-ratkaisuilla. ​Muista myös monipuoliset B2B-kohdennusvaihtoehdot.

Katso digin hinnat

HS-Visio-printti-uusi.png
HS-Visio-printti-kuva.png


Lohenpunainen HS Visio tarjoaa markkinoijalle Hesarista tutut mainoskoot ja monikanavaiset ratkaisut viikon kiinnostavimpien taloussisältöjen yhteydessä.

Monikanavaisissa printti + digi -ratkaisuissa diginäytöt ajetaan läpi HS.fi-palvelun. Lehdessä on kaksi määräpaikkaa: aukeama s. 2–3 sekä lehden takakansi.

Katso printin hinnat

HS-Visio-muut-uusi.png
HS-Visio-podcast.png


Ota haltuun HS Vision laadukas uutispodcast ja tavoita kohderyhmäsi äänen avulla.  Podcastin yhteydessä voit mainostaa preroll-mainonnalla. Samalla kampanjaan kannattaa valita muitakin Suplan talousaiheisia podcasteja.

Kerro viestisi natiivimainonalla HS Vision sisältöjen yhteydessä. Natiivimainonta on mahdollista HS Vision kontekstissa aikapohjaisena kiinteänä näkyvyytenä tai näyttöpohjaisesti. Natiivimainontaa voit tehdä myös HS Visio -printissä lauantaisin.

Visio-kuvat5.jpg

HS Visio vastaa moneen tarpeeseen

 

Kasvata tunnettuutta.

Kun tavoitteenasi on kasvattaa tunnettuutta ja lisätä liikennettä ostosuppilon yläpäähän, niin medialta tarvitaan ennen kaikkea laajaa tavoittavuutta. HS Vision avulla tavoitat laajasti päättäjät, talous- ja teknologia-alan ammattilaiset sekä näistä aiheista kiinnostuneet suomalaiset.

Vahvista asiantuntijuutta.

Asiantuntijuuden rakentaminen kiertyy sisällön ympärille, joka HS Visiossa jaellaan sekä printissä että digissä, ja jonka pariin ohjataan Sanoman laajasta verkostosta. Vahvista asiantuntijuuttasi taloussisältöjen yhteydessä esimerkiksi natiivimainonnan vaikuttavalla keinovalikolla.

Kerää liidejä.

Kun tavoitteenasi on kasvattaa sivustosi liikennemääriä, hyödynnä HS Vision lisäksi koko Sanoman digitaalinen verkosto ja sen monipuoliset kohdennusmahdollisuudet.

Katso myös

HS_Visio.jpg

Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä

Lue lisää
HSVisio_Näkyy2.jpg

Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

Lue lisää
HS Viso kolumnistit artikkelikuva

HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa

Lue lisää
Visio-on-teksti.png

Hesari laajentaa taloussisältöjään − uusi HS Visio -mediabrändi markkinoille alkuvuoden aikana

Lue lisää

HS Visio – talouden tekijöille 1

HS Visio – talouden tekijöille 2