Uutismedia
Luotettava kotimainen mainosympäristö
Suomalaiset ovat uutisten suurkuluttajia
Arvostettu uutismedia niin printti- kuin digiversionakin tarjoaa kaupallisille viesteillesi vaikuttavan mediaympäristön, jossa mainonta koetaan tärkeäksi osaksi muuta sisältöä.
Uutismedia tavoittaa päivittäin ostovoimaisen, tiedonhaluisen ja aktiivisen yleisön. Suurin osa suomalaisista seuraa uutisia joka päivä, useita kertoja päivässä, monessa eri kanavassa.
Sanoman uutismediat
Uutismediamme ovat luotettuja, arvostettuja ja tavoittavat valtaosan suomalaisista.
Uutismedia on kasvumedia
Uutismedian kulutus kasvaa. Uutiset kiinnostavat suomalaisia, ja riippumatonta journalismia arvostetaan. Sanoman uutismedioiden tavoittavuus on kasvanut 15 vuodessa lähes 30 prosenttiyksikköä ja uutismedian seuraamiseen käytetään 20 % enemmän aikaa vuorokaudessa kuin vielä 5 vuotta sitten. *
Yritykset kasvavat uutismedialla. Mainonnan teho paranee kotimaisessa, luotettavassa mediaympäristössä. Printtimainosten jo ennestään korkeat huomioarvot ovat kasvaneet yli 15 % prosenttiyksikköä kolmen edellisen vuoden aikana. Monikanavaisuus kasvattaa kampanjan aktivointia jopa yli 50 %.*
*Lähteet: KMT 2021, Sanoman printtimainonnan tietopankki
ja crossmedia-tutkimukset 2018–2021
Monikanavainen uutismedia
Sanoman uutismediat sisältävät maan johtavat uutislehdet ja paikallismediat. Huippusisällöt kiinnostavat painetun lehden lisäksi myös digissä.
Monikanavainen mainos näkyy valitsemasi median kaikissa kanavissa: printti- ja näköislehdessä, uutissivustolla ja sovelluksessa. Digikanavissa mainos näkyy kaikilla laitteilla, tietokoneella, mobiilissa ja tabletilla.
Monikanavaisella ratkaisulla tavoitat koko mediaa lukevan yleisön siellä, missä he median sisältöjä seuraavat.
"Hesarin kampanjan avulla on saatu uusia asukkaita kuntaan ja vuokra-asunnot ovat menneet kuumille kiville. Tonttikampanjakin on käynnissä."
Tämä on kyllä ollut aikamoista”
Mainonnan ratkaisut digiin, printtiin ja monikanavaisesti
Asiakastarinat, joista tuli sanomista
Natiivimainonta toi LE-Worksille suoraa kauppaa ja kasvatti kiinnostusta
Saneerausfirma LE-Worksin natiiviartikkelit ylsivät ennätyslukemiin Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa.
Telia sai B2B-päättäjät haaviin natiiviartikkeleilla
Telian kolme natiivikampanjaa tietoturvasta ja esineiden internetistä keräsivät hyvin silmäpareja HS Visiossa ja IS.fi:ssä. Myös lukuajat ovat olleet pitkiä, joten sisältö on selkeästi kiinnostunut.
Tokmanni panostaa kohtaamisten laatuun ja hakee uusia yleisöjä
Tokmannin Tarjoussanomat jaetaan sunnuntaisin Uudellamaalla Helsingin Sanomien liitejakeluna.
Finnairin 100-vuotiskampanja sai huikean huomioarvon
Lähes kaikki Helsingin Sanomien painetun lehden lukijat muistivat nähneensä Finnairin kampanjan.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä niin jutellaan miten uutismedian ratkaisut voisivat auttaa yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.