Mistä markkinoinnissa puhutaan?

IS_mista_puhutaan_parallax.jpg

Markkinoinnissa puhutaan digistä, bränditurvallisuudesta, mitattavuudesta, tavoittavuudesta, kohdentamisesta, vastuullisuudesta, datan hyödyntämisestä. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Yksi tärkeimmistä keskustelunaiheista on kuitenkin markkinoinnin tuloksellisuus. Saavutitko toimenpiteilläsi sen, mitä lähdit tavoittelemaan? 

IS tarjoaa Suomen luetuimpana uutis- ja puheenaihemediana  erinomaisen alustan lähes jokaiseen markkinoinnin tarpeeseen – ja saat myös todistetusti aikaan tuloksia.  

Onnistu_ISn_avulla_pieni_kuva.png

IS.fi on massa- ja kohderyhmämedia yhdessä paketissa. Laajoilla uutisosioilla tavoitat lähes kaikki suomalaiset, kun taas teemaosioilla voit puhutella relevantissa ympäristössä juuri sinun brändisi kohderyhmää. Mahdollisuuksia on monia.

Annetaan asiakaskeissien puhua puolestaan

Case Scandinavian Outdoor artikkelikuva

Saa aikaan myyntiä

"Kampanjassa esillä olleilla viidellä tuotteella myynnin kasvu oli 800 prosenttia, jos myyntiä vertaa kampanjaa edeltävään samanpituiseen ajanjaksoon."

Kuutti Haapanen, Head of Ecommerce & Marketing
Scandinavian Outdoor

Lue case Scandinavian Outdoor

Vagisan artikkelikuva

Vaikuta brändimittareihin

”Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen tulokset osoittavat, että natiivimainonta kasvatti brändin muistamista, brändin tunnettuutta sekä lisäsi tuotteen ostamisen harkintaa. Erityisen suuri vaikutus oli ostoaikomukseen.”

Kati Kekkonen, brand manager 
Sirowa Finland

Lue case Vagisan

Vaikuta brändimittareihin
Valio Kakkugeneraattori artikkelikuva.jpg

Herätä kiinnostus erikoisratkaisuilla

”On hienoa, että saimme Sanoman avulla toteutettua tällaisen teknisen ratkaisun. Kakkugeneraattorin idea oli kiinnostava ja toteutus toimiva.”

Marianne Manninen, markkinointipäällikkö
Valio

Lue case Valion kakkugeneraattori

Case Kustantamossa artikkelikuva

Kasvata kiinnostusta ja ohjaa ostoon

"Kustantamossa-projekti oli uusi kokeilu meille. Tuotanto oli helppoa, ammattitaitoista ja kivaa Sanoman väen kanssa. WSOY:n, Tammen, Bazarin, Johnny Knigan, Kosmoksen ja Readmen vuosi 2020 oli myynnillisesti ja tuloksellisesti erittäin menestynyt. Varmasti tämä laaja Kustantamossa-näkyvyys oli osatekijä siihen." 

Reetta Miettinen, markkinointi- ja viestintäjohtaja
Werner Söderström osakeyhtiö 

Lue case WSOY

Miksi IS markkinoijalle?

Miksi_IS_markkinoijalle.png

  

Tavoitat kohderyhmäsi laajasti ja nopeasti.

IS tavoittaa 73 % kaikista suomalaisista viikossa. Printtilehti tavoittaa jopa 70 % iltapäivälehtien lukijoista.

Voit kohdentaa viestisi brändiisi sopivan aihepiirin ympärille.

Suosituimmat teemaosiot ovat Urheilu, Me Naiset, Taloussanomat, Autot, Hyvä olo ja Ruokala.

Saat aikaan tuloksia.

Monipuoliset ratkaisut aina natiivimainonnasta pelillistämiseen, mahdollistavat tavoitteisiisi räätälöidyt kokonaisuudet, Sanoman laajaa mediavalikkoa unohtamatta.

Ota yhteyttä

Anna meidän auttaa ja ideoidaan juuri sinun brändisi tarpeisiin paras ratkaisu

Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi tai katso yhteystiedot:

Yhteystietoihin

Liittyvät artikkelit

Saana Vuolasvirta artikkelikuva

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!

Ilta-Sanomat tarjoaa laajaa valtakunnallista tavoittavuutta ja kiinnostavia kohderyhmiä samassa paketissa, Client Manager Saana Vuolasvirta kirjoittaa.

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!